Mitä olet tehnyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse kävin aamulla kaupassa lasten ja miehen vielä nukkuessa. Päivän aikana leivoin tulevia juhlia varten, ja olin oikein tyytyväinen lopputulokseen, sillä en ole mikään huippukokki. Illalla ehdin vielä perheen kanssa saunaan. Kiva päivä, mutta olisi ollut ihanaa ehtiä vielä lenkille.

Mitä sinä teit tänään?
 
Kävin töissä uudella työpaikalla. Ihan hyvin meni, mutta kiirettä oli. Sitten kävin kaupassa ja paniikkisiivosin kotona ennen kaverin kyläilyä. Ollaan kouluaikaisia kavereita, eikä olla nähty kahteen vuoteen. Oli hauskaa ja hyvä jutella :D Nyt päätettiin olla ystäviä ja nähdä useammin :cry::love: Tulee ihan tippa linssiin. Kaunis jälleennäkeminen! Pitäis syödä jotain. En ole syönyt kuin aamulla :ROFLMAO: Ei jaksa kokata...
 
Heräsin puoli seitsemältä, pakkailtiin tavarat ja raahattiin laukut autoon. Pikainen aamupala hotellilla ja seuraavat tunnit kuluivat työmaalla lapioiden. Pari kertaa piipahdin Teboililla hakemassa kahvia ja kusella. Puoli viideltä kotikaupungin suuntaan, mummulaan syömään ja hakemaan lapset. Sit kotiin, saunaan ja iltapalaa ja tässä rentoutuen.
 
IhQ
Hmm..aamulla nukuin jonnekin 8-9 asti, puolittain ainakin..sit pesin pyykkiä koneellisen, laitoin ne kuivumaan, tein ruuan ja sittenpä oonkin vaan istuksinut koneella...välillä käyny viihdyttää lapsia (vaikka ne tosin on lähinnä käskeneet pois häirittemästä leikkejä)
Nyt väsyttää niin paljon et taijan vaan köllähtää unille.
Huomiseksi kattelin tuossa jotain hyvää esim.suolaisten muffineiden ohjetta..jos jaksas vaikka leipoa pitkästä aikaa.
 
vierailija
Aamulla kolme kaljaa. Sitten leikkipuistoon ja muksu unille. Sitten lounas ja kolme kaljaa. Sitten poltin rauhoittavan sätkän. Illalla otin lasillisen valkoviiniä, joka tuolla kaapissa kummitteli. Nyt kun muksu meni unille klo 21 niin otan jotain pikkuisen vahvempaa. Eli siis suomeksi sanottuna amfetamiinia juu.
 
Oon tehny kotitöitä, tehnyt ruokaa, käynnyt kävellen kirjastossa, lukenut lehtiä ja aloitin uuden kirjasarjan lukemisen. Etsinyt jouluaskartelu ohjeita töihin ja palstaillut, katsonut telkkaria ja käynnyt saunassa.
 
Oon tehny kotitöitä, tehnyt ruokaa, käynnyt kävellen kirjastossa, lukenut lehtiä ja aloitin uuden kirjasarjan lukemisen. Etsinyt jouluaskartelu ohjeita töihin ja palstaillut, katsonut telkkaria ja käynnyt saunassa.
Tää kuulostaisi kivalta. Tosin askartelut vaihtaisin vaikka joulunamujen ohjeisiin. Mut ois ihanaa, kun ois normaaliakin elämää taas eikä aina vaan töitä kipulääkkeiden voimalla.
 
Tää kuulostaisi kivalta. Tosin askartelut vaihtaisin vaikka joulunamujen ohjeisiin. Mut ois ihanaa, kun ois normaaliakin elämää taas eikä aina vaan töitä kipulääkkeiden voimalla.
Ihan kivaahan tänä päivänä on ollu. :) Joulunamujen ohjeita oon jo aiemmin googlannu ja lisää etsin. Toivottavasti helpottaa sun kivut ja saisit normaalia arkea elää ja olla töissä ilman kipua ja lääkkeitä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Aamulla leivoin sämpylät, kuurasin pesuhuoneen juuriharjalla pitkästä aikaa ja kokkailin lounaan. Päivällä olin pikkuherran lätkäpeleissä (1 tappio, 1 voitto). Illalla virkkailin itselleni uuden avainnauhan työavaimille. Sopivasti tekemistä tänään.
 
vierailija
Aamulla nukuin pitkään. Tänään oli pyykkipäivä, joten pesin kaikki lakanat ja pyyhkeet. Ehkä 5-6 koneellista yhteensä. Lapset menivät ulos pihalle ja minä vein samalla petivaatteet lakanoineen ulos tuultumaan. Lakanat pesuun ja puhtaat tilalle. Kotona imuroin (lapsia sai taas patistaa järjestelemään tavarat paikoilleen...) ja mies hoiti ruuan ja puutarhatyöt (syystyöt). Illalla katsoimme risto räppääjä ja liukas lennart lauantaikarkkeja mutustellen. Mukava päivä.
 

Yhteistyössä