Mitä olet ostellut tänään?

• Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Milla
Itse piti vaan kävästä yhdessä kaupassa, mutta loppujen lopuksi oli auton takapenkillä neljä kassillista tavaraa plus yksi ruokakassi :D

Mite te muut yleensä ostelette kun jotain ostelette? Mulle tarttui tänään mukaan lämpöpussi rattaisiin, kolme vauvan lelua, suklaarasioita, pari jouluvaloa ikkunoihin laitettavaksi, portviiniä ja likööriä Alkosta (siellä poikkean ehkä kerran, kaksi vuodessa9 ja kaikkea hygieniatavaraa ja vaatetta.

Huh :D

vieras
jos aion mennä vain ruokaa ostamaan mene, jos olen menossa ostamaan vaatteita, harvoin löydän itseäni huonekalukaupasta jne. Ei enää kiinnosta tuo kaupoissa kiertely, haluan käyttää aikani viisaammin.
Ja mitä tuli kaupasta tänään: porsaan sisäfile pkt, iltalehti, maito, maustekurkkua ja saarioisten rosolli, yht 10,45e

karkkipussi, 10 litraa maitoa, naudan sisäfile, perunoita, elintarvikeväriä, marsipaania, jauhoja, mehua, limsaa, leipää, kinkkua, 2 pussia klementiinejä, tuorekelmua, jääpalapusseja en nyt muista oliko vielä jotain muutakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Itse piti vaan kävästä yhdessä kaupassa, mutta loppujen lopuksi oli auton takapenkillä neljä kassillista tavaraa plus yksi ruokakassi :D

Mite te muut yleensä ostelette kun jotain ostelette? Mulle tarttui tänään mukaan lämpöpussi rattaisiin, kolme vauvan lelua, suklaarasioita, pari jouluvaloa ikkunoihin laitettavaksi, portviiniä ja likööriä Alkosta (siellä poikkean ehkä kerran, kaksi vuodessa9 ja kaikkea hygieniatavaraa ja vaatetta.

Huh :D
Kuulostaa ihan mun touhuilulta :D Oikein pelottaa perjantai, äitiyspäivärahat JA veronpalautukset, yhdistettynä tietenkin kauppakeskuksessa käyntiin... Onneks on farkkumallinen auto, niin mahtuu hyvin tavaraa... :LOL:

Piika-äiti
2 purkkia ranskankermaa ja pari rasiaa broileripihvejä.

Olen maailman huonoin ostelija ja ostelen tosi harvoin mitään, mitä en ole jahkannut vähintään paria viikkoa.

Ostin arkiset ostokset eli maitoa, leipää, hedelmää, suihkusaippuan, vessapaperia ja terveyssiteitä.

Ja pistäydyin vieressä olevassa stokkan outletissä, kun jonkun palstalaisen mukaan siellä oli eilen little pet shop joulukalenteri 5 e (ei löytynyt) . Mutta ostin edullisesti 2 nuorisokorua eli joululahjan kummitytölle ja synttärilahjan siskontytölle, jolla on ihan kohta synttärit. Maksoivat vain 2,5 ja 5 e (ovh:t kympin hujakoilla).

vieras
Alennuksesta jauhelihaa
salaattia
kurkkua
tomaattia
paprikaa
tilliä
fetaa
uuniperunoita
alennuksesta kermaviiliä
rahkaa
ananasta
kananmunia
maissia
voitaikina
luumumarmeladi

Eli ruokana tänään uuniperunoita lohitäytteellä + fetasalaattia.
Huomenna ruokana fetalihapullia + perunamuusia + salaattia.
Voitaikinasta käytän puolet pasteijoihin ja puolet joulutorttuihin.
15 euroa sain kulumaan.

Ewi
Kala puikkoja euro sopperin x 2 rasiaa.... ketsuppi pullo..... mummon muussi jauhe purkki.... maito purkkeja kolme kappaletta... satsumia pussillinen...... oma jätski paketti mansikka suille + oma minttu suille...... italian salaatti x 2 rasiaa.... vaahto karkki pusseja x 5 jokaiselle oma..... banaani x 5 jokaiselle oma...... lähde vesi pullo hiili hapollista x2 keski eurooppaliseen tapaan :xmas: ...... vanhimmalle lapselle hello kitty keräily juttu.... poika tytölle joku lelu lelu automaatista + pikku päällekkin..... pikku päälle vielä terveys piltti purkki annoksia + vaippoja..... ittelleni ostin vielä tampponeita + ala huuli rasvaa

Yhteistyössä