Mitä oireita teillä on ollut ennen plussaamista?

  • Viestiketjun aloittaja näkkileipä
  • Ensimmäinen viesti
näkkileipä
Moi,

Mulla on nyt ollut vähän nipistelyjä masussa ja runsasta valkovuotoa. Yhdessä vaiheessa kun lörähti housuun valkovuotoa (yöks) niin oli mukana vähän haaleaa verta. Onko teillä ollut tämmöistä? :O Kuitenkin sillon menkat olisi tulossa vasta 2vk päästä siitä, joten sitä se ei ollut. Ollaan oltu joka päivä yhdynnässä 3 viikon ajan ja 26pv pitäisi alkaa menkat. Toivottavasti olisi tärpännyt :)
Kertokaas, mitä oireita teillä on ollut ennen plussaamista? :)
 
KK
3+ viikoilla nännipihat yhtäkkiä suurenivat. Siitä keksin tehdä testin ja sain haalean plussan. Muuten ei mitään muita tuntemuksia kuin että koko ajan tuntui kuin menkat olisivat alkamassa.
 
jenni88
Mulla vähän sama tilanne. Esikoista odotellessa ei ollu mitään oireita. Ei ainakaa sellaisia mitä olis alkanu epäilee. Nyt yritetään toista ja ovulaation aikoihin pöllytettiin reilusti petivaatteita. Nyt kp 23/25-30. Ja menkat pitäis alkaa viim. 21 päivä jos mun laskutaitoihin on uskominen. Joitain oireita oon kuvitellut. Alavatsassa ollut sellainen olo et menkat olis tulos. Vatsassa on ihan älyttömästi ilmaa johon heräsin viime yönä. Aivastuttaa ihmeellisen paljon. Välillä on ihan älyttömän kuuma kun tekee jotain. Pissahätä on noin tunnin välein ja ajoittain haisee vähän kummalliselle. Ei pistävälle niinkuin virtsatietulehduksessa. Kovin toivon et olis tärpännyt mut kuitenkin ne menkat alkaa. Saattaa olla et olis tärpännyt tai sitte oon vaan luulotautinen...
 
jenni88
Mulla vähän sama tilanne. Esikoista odotellessa ei ollu mitään oireita. Ei ainakaa sellaisia mitä olis alkanu epäilee. Nyt yritetään toista ja ovulaation aikoihin pöllytettiin reilusti petivaatteita. Nyt kp 23/25-30. Ja menkat pitäis alkaa viim. 21 päivä jos mun laskutaitoihin on uskominen. Joitain oireita oon kuvitellut. Alavatsassa ollut sellainen olo et menkat olis tulos. Vatsassa on ihan älyttömästi ilmaa johon heräsin viime yönä. Aivastuttaa ihmeellisen paljon. Välillä on ihan älyttömän kuuma kun tekee jotain. Pissahätä on noin tunnin välein ja ajoittain haisee vähän kummalliselle. Ei pistävälle niinkuin virtsatietulehduksessa. Kovin toivon et olis tärpännyt mut kuitenkin ne menkat alkaa. Saattaa olla et olis tärpännyt tai sitte oon vaan luulotautinen...

Niin nyt tuli pieni kirjoitusvirhe. Eli menkat pitäis alkaa viim 22 päivä. Ja yökötystä on ollut aika paljon. Välillä on tuntunut siltä et pitäis mennä oksentaa.
 
Viimeksi muokattu:
näkkileipä
Sama mulla, pissi haisee välillä jotenkin tosi oudolta. voimakkaalta, mutta ei pistävältä. voisikohan sekin olla jokin oire.... heh :D Tänään tulivat nännit kosketusaroiksi. toivon niin kovasti että olisi tärpännyt! onnea teille muillekkin!
 
jenni88
Alkuperäinen kirjoittaja näkkileipä;11221286:
Sama mulla, pissi haisee välillä jotenkin tosi oudolta. voimakkaalta, mutta ei pistävältä. voisikohan sekin olla jokin oire.... heh :D Tänään tulivat nännit kosketusaroiksi. toivon niin kovasti että olisi tärpännyt! onnea teille muillekkin!

Mullakin on nännit hieman arat mutta ei koko ajan. Niin ja välillä oon tosi kiukkuinen ja sit saatan herkistyy aika helposti. En tiedä. Saattaa olla vaan et mietin liikaa ja sit kaikki alkaa tuntuu raskausoireelta. Plussatuulia sinne!!
 
jijjkllköökl
Mulla oli viikko ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa todella pahoja vatsakramppeja. Sitten oli vähän sen jälkeen aristusta rinnoissa ja ilmaa vatsassa sekö huimausta joskus, kun nousi äkillisesti ylös. Valemenkkoja sen sijaan tuli jopa kolme kertaa.
 
krambbi
Mulla oli ensioireita ihan viikon kuluttua jo yhdynnästä; alavatsaa nippaili ja tuntui odolta siihen malliin, että ajattelin että mulla täytyy olla vähintään jokin sukupuolitauti, lisäksi olin väsyneempi ja totenkin emotionaalisempi kuin yleensä. Ajattelin silti, et se johtuu vaan pms.stä, mutta vatsaa mulla kyllä tosiaan kramppaili jo aika alusta asti.
 

Yhteistyössä