mitä oireita 5-6 viikoilla?

Mulla oli esikoista odottaessa alavatsan nippailua ja rintojen arkuutta, oireet alkoivat rv 5. Tässä aluillaan olevassa odotuksessa nännit herkistyivät n. viikolla 3.
Eiköhän ne oireet sieltä tule pikkuhiljaa, ja onhan niitä oireettomiakin odotuksia :) Keskimäärin raskausoireet muistaakseni alkavatkin vasta aikaisintaan viikolla 5...
 
esikoisesta ei ollut kuin pientä ällötystä ja vähän alavatsaa juili.

ja nyt oli sitten rv4 lähtien oksentamista, väsymystä, päänsärkyä, rintojen aristusta, kiukkuisuutta ja itkuisuutta :headwall:

ei se sitä tarkoita että jos sulla ei vielä ole oireita, että se tm olisi. älä huoli :hug: mä halusin varmuuden vuoksi vielä käydä alkuraskauden ultrassa varmistamassa että kaikki on ok.
 
mulla oli mielialan vaihteluja,väsymystä, mahaan vihloi ja ällötystä.samoja oireita kuin edellisissä ja tein testin joka näytti plussaa.nyt siitä kulunut viikko eikä muita oireita nyt ole kuin väsymystä.. edellisissä raskauksissa oksentelin alusta pitäen viikoille 17. kait ne oireet kohta ilmaantuvat. kaikillahan ei välttämättä tule oireita ollenkaan. odotellaan muutama viikko jos niitä alkais tulla:)
 
mullakaan oo nyt vkolla 5 mitään ihmeitä....tissit on arat ja mahaa niprii....siinä kaikki..yhtään en muista onks edellisiltä ollu mitään.
välillä iskee aikamoinen epäröinti että oonks ees raskaana, mutta kai se on normaalia ku ei oo oloja pahemmin..
 
mulla ei ollut yhtään mitään oireita,paitsi joskus rv10 eteenpäin piti laukata vessassa. Mutta ei siis mitään,eka kunnos raskausoire taisi olla eka potku :heart: rv18.

Että älä ole huolissasi,kyllä ne vaivat kerkeää vielä löytää perille jos niitä on tullakseen.

Diipeli 39+2 (syntys jo :LOL: )
 
kyllä tuulimunassakin on mun tietääkseni aivan normaalit raskausoireet. ei poikkea mitenkään normaalista raskaudesta.( oireet siis ) mutta siis oireisiin. mulla ei ollu mitään!! se ahdisti kyllä aivan hirveesti mut menin alkuraskauden ultraan 6+5 ja sielä pieni sydän jumpsutti :heart: oireet alkoivat joskut 7 tai muutama päivä ennen huonona olona joka sitten paheni...n. 10 viikon jälkeen olen ollut taas " oireeton" paitsi nyt vasta on tullu rinnat tosi kipeeks ja kasvoikin heti 1 :n kuppikoon ja wc- ramppaus on alannut myös. olin myös nvlassa n. 9 viikolla ja kaikki oli hyvin. joten yritä sinäkin olla huolestumatta kyllä ne raskausoireet ehtii vielä tulla. ( mullakin on ennestään yksi lapsi ja selviä raskausoireita oli paljon jo ennen plussaa mm. toi rintojen arkuus. jokainen raskaus on erilainen. toivotaan että kaikki on hyvin :hug:
 
AnnaManna: Mulla oli keskenmeno rv 6 ja lääkäri epäili tuulimunaa ja voin kertoa, että mulla oli ihan normaalit ellei vielä vahvemmat raskausoireet. Esikoista odottaessa aikoinaan mulla ei ollut mitään oireita juurikaan koko raskausaikana ja nyttenkin oireet alkoivat vasta vkolla 6-7, tosin aika lievänä. Nyt sitten ollutkin kaikenmaailman vaivoja, vaikka muille jakaa. Usko vaan, kyllä ne oireet sieltä tulee... :hug:
 
AAM
kyllä mullakin vaikka se tm oli 04/08 niin eipä ollut oireeton raskauden alku aika, kuvotusta ja daisarien arkuutta löytyi muille jakaa .. että ei se oireeton ollut ainakaan mulla.. |O
mutta välillä tuli päiviä jolloi oireita "ei ollut" mutta sitten tietty ko meni pois itsestään 6+3 spontaanisti niin oireet lakkas aikas nopsaan :(
 

Yhteistyössä