mitä oikein teen:(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä varmaan vaihtaisin sun tilassa jo sairalaa, meinaan saloon. Itse olen salossa synnyttänyt ja kahtena kertana mulle sanottu että raskautta ei päästetä yli rv42.
Yliaikaiskontrolli on 10pv lasketun ajan jälkeen, jossa sovitaan käynnistys päivä, yleensä heti seuraavalle arkipäivälle.
 
edellinen
[QUOTE="vieras";25892603]Mä varmaan vaihtaisin sun tilassa jo sairalaa, meinaan saloon. Itse olen salossa synnyttänyt ja kahtena kertana mulle sanottu että raskautta ei päästetä yli rv42.
Yliaikaiskontrolli on 10pv lasketun ajan jälkeen, jossa sovitaan käynnistys päivä, yleensä heti seuraavalle arkipäivälle.[/QUOTE]

näinpä! Mutta Milanna jossakin ketjussa sanoi, että Tyksissä päästetään raskaus yli rv 43, jos vaan vauva on kunnossa. Ihan kummaa toimintaa. Ei ainakaan missä minä olen kolmesti synnyttänyt, niin tuo 42+4 oli jo ihan maksimi.
 
"mii"
Ihan vain vertaistueksi kerron sulle, että mullakin oli paikat 3-4cm auki viimeiset neljä viikkoa - ja viimeiset kaksi viikkoa otin JOKA yö lukua, että joko lähden synnyttämään - joka yö siis supisteli ihan sairaan kipeästi jatkuvalla syötöllä. Olin raato - siis henkisesti ja fyysisesti aivan rätti mutta sairaalassa käännyttivät vain takaisin vaikka kuinka itkin etten enää jaksa. Selvisimme siitä lopulta molemmat - lapsi ja minä. Jaksamista ja voimia!
 
"mmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja föght5;25892591:
Esikoinen syntyi 42+4 ja heti kun rv 42 tuli täyteen, niin ottivat sairaalaan ja alkoivat käynnistämään. 4 päivää käynnistettiin. Sitä ihmettelen, että eikö neuvolassa ole jo annettu aikaa. Minulla oli ainakin tuossa vaiheessa jo todella tarkka seuranta. Ajat annettiin ja useita kertoja viikossa piti ravata neuvolassa.
Mulla käynnistettiin yliaikaisuuden takia 42+0 ja vauva syntyi 42+2, mutta ihan kerran viikossa vain kävin loppuvaiheessakin neuvolassa. Se riippuu siitäkin onko mitään muuta ongelmaa kuin vaan yliaikaisuus.
 
että te ootte ääliöitä
ku te uskotte näitä venakon sepustuksia? eikai kukaan lääkäri/kätilö voi olla noin tyhmä ettei päästä noin "sairasta" vk 42 olevaa osastolle!!en usko tän naisen juttuja en ollenkaan.. onkohan ees raskaanakaan.
 
anteeksi Venakko, mutta.. on se kumma että nämä venakon valitusketjut, joita tulee sata ja yksi päivässä täyttyvät myötätunnon osoituksilla ja sitten jos mie valitan raskausvaivojani, niin tulee vain vastauksia tyyliin " kamalaa ruikutusta" , "älä ole negatiivinen "ja " itsehän raskaaksi halusit" :kieh:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25893718:
anteeksi Venakko, mutta.. on se kumma että nämä venakon valitusketjut, joita tulee sata ja yksi päivässä täyttyvät myötätunnon osoituksilla ja sitten jos mie valitan raskausvaivojani, niin tulee vain vastauksia tyyliin " kamalaa ruikutusta" , "älä ole negatiivinen "ja " itsehän raskaaksi halusit" :kieh:
Johtuu varmaan siitä, että sun tapa ilmaista itseäsi muutenkin on tuo ruikuttaminen. Aina ja kaikesta. Luepa vähän viestihistoriaasi.
 
"Lumikki"
[QUOTE="vieras";25893743]Johtuu varmaan siitä, että sun tapa ilmaista itseäsi muutenkin on tuo ruikuttaminen. Aina ja kaikesta. Luepa vähän viestihistoriaasi.[/QUOTE]

ja ap:ko ei ruikuta ? sen verran, mitä täällä olen taustalla hengaillut, niin ei mene jakeluun tämä venakon ihailu & ymmärtäminen :headwall:
täällä on tosiaan asenne, että kukaan muu ei saa purkaa sydäntään MISTÄÄN
 
"vieras"
vali - venakko - vali: luulen että sullekin on kerrottu niin neuvolassa kuin sairaalassa käydessäsi seurannasta milloin tulet ym. mutta sulla on vaan niin kiire valittaa että et ehdi/ymmärrä kuunnella.
 
ehdotus
Voisiko ajatella niinkin, että olisi parempi odottaa flunssan parantumista ennen synnytyksen käynnistämistä. Ei ole nimittäin hääppöistä synnyttää kun kuumetta, nenä on tukossa ja voimat ihan lopussa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25893718:
anteeksi Venakko, mutta.. on se kumma että nämä venakon valitusketjut, joita tulee sata ja yksi päivässä täyttyvät myötätunnon osoituksilla ja sitten jos mie valitan raskausvaivojani, niin tulee vain vastauksia tyyliin " kamalaa ruikutusta" , "älä ole negatiivinen "ja " itsehän raskaaksi halusit" :kieh:
mutta sä et olekaan palstan lellikki!
 
mustakaapu
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25893718:
anteeksi Venakko, mutta.. on se kumma että nämä venakon valitusketjut, joita tulee sata ja yksi päivässä täyttyvät myötätunnon osoituksilla ja sitten jos mie valitan raskausvaivojani, niin tulee vain vastauksia tyyliin " kamalaa ruikutusta" , "älä ole negatiivinen "ja " itsehän raskaaksi halusit" :kieh:
No onhan Venakon vastoinkäymiset ja koettelemiset raskautensa suhteen aivan eri luokkaa kuin sinulla. Ihan ymmärrettävää, että palstalaiset kokevat myötätuntoa häntä kohtaan, kuten yleensäkkin pahasti pulassa olevia ihmisiä kohtaan. Tuskin se siis on siitä kirjoittajasta niinkään kiinni, vaan siitä mitä on tapahtunut.
 

Yhteistyössä