Mitä oikeasti koiran kanssa voi tehdä, se merkka joka paikassa, ei kerkee ees siivoamaan

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
hhhh
[QUOTE="vieras";25988222]Lapsen voi onneksi tarvittaessa antaa adoptioon.[/QUOTE]
Jep, lapsikin sitten adoptioon, jos ei heti vuoden iässä ole sisäsiisti tai tekee muuta pahuutta.

Apina tilalle. Joo-o. Nehän ei varmaan kuse sisälle, oppivat käymään 1 kk iässä jo vessanpöntöllä.

"vieras"
[QUOTE="viekku";25989918]Aaaaarrrrggghhhhhh!! Juuri jokunen aika sitten oli piiiitkö ketju kun kerroit että et lenkitä koiriasi. Mielestäsi kun on iso piha niin se riittää. Siinä sitten useampi yritti saada ymmärtämään miksi myös chihua tulee ulkoiluttaa (virike, luonto, muiden hajut ja viestit..jne) niin et siltikään suostunut kuuntelemaan. Ja nyt sitten sanot että juu kyllä niitä ulkoilutetaan. Mä en oikeesti kestä. Hakekaa joku ne koirat sieltä pois pliis :([/QUOTE]

Miksi et itse ryhdy toimeen ja hae niitä koiria, jos olet tuota mieltä, huoh. Aina odotetaan, että joku muu hoitaa asiat.

"viekku"
[QUOTE="vieras";25990408]Miksi et itse ryhdy toimeen ja hae niitä koiria, jos olet tuota mieltä, huoh. Aina odotetaan, että joku muu hoitaa asiat.[/QUOTE]

Huoh itelles, mulla niitä jo on, myös sijoituskoiria.

En ymmärrä miksi Venakko muutat tarinoitasi. Ja ihan selvähän tuo on että lenkityksen puutteen lisäksi uuden vauvan tulo on vaikuttanut koiraanne.

Venakko Milanna
ja mitä taas mä valehtelen:O

kyllä MÄ en ulkoilee koira vaan päästän siitä ulos, mutta meijän perheessä kun on muita ihmisiä jotka oikein ulkoilee koira ja myös apua siihen. Joskus kävin ulkona, mutta viimeisen 3kk raskuadesta olin vain kotona kivujen takia, ei ulkoileminen kiinnostunut hirveästi tai ns lenkeily

Yhteistyössä