Ihanaa!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies on keikalla ja mä kotona lapsien kanssa. Tylsää on.
Huomenna on kivaa kun vietän special päivää kahden vanhimman kanssa vuorollaan. Lähden kaupungille 7v. tyttömme kanssa viettämään tyttöjen päivää. Käydään kiinalaisessa ja shoppailemassa.
Illalla sitten menen kahdestaan elokuviin meitin poitsun 9v. kanssa katsomaan: Näin koulutat lohikäärmeesi-elokuvaa ja varmaan heseen tai mäkkiin sen jälkeen
Olet kultainen :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ihanaa!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies on keikalla ja mä kotona lapsien kanssa. Tylsää on.
Huomenna on kivaa kun vietän special päivää kahden vanhimman kanssa vuorollaan. Lähden kaupungille 7v. tyttömme kanssa viettämään tyttöjen päivää. Käydään kiinalaisessa ja shoppailemassa.
Illalla sitten menen kahdestaan elokuviin meitin poitsun 9v. kanssa katsomaan: Näin koulutat lohikäärmeesi-elokuvaa ja varmaan heseen tai mäkkiin sen jälkeen
Mä meen tänään leffaan ja syömään. Kävin läpi asiat tiimarivihkosta ja muistin niitä kanssa, että et joudu tehdä sitä yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väsään itselle ja siipalle alkuruuaksi prosciuttosalaatin, siippa väsää meille täytetyt suippopaprikat + paistettuja bataatteja, punkun kera nautitaan. Jälkkäriksi seksiä mielellään. Tulisko töllöstä jotain katsottavaa? Tai sitten jutskataan niitä näitä.
Mukulat syötetty jo taivaallisen ihanalla rosamundamuussilla ja parhaimmalla nakkikastikkeella sekä parsalla. Mukulat hävinne omiin harrastuksiinsa joksikin aikaa.
Me ei muuta paprikaa käytetäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Mut paras on toi suippopaprikat, ei hyvänen aika!