Mitä ohjelmassa illalla?

Mies on keikalla ja mä kotona lapsien kanssa. Tylsää on.

Huomenna on kivaa kun vietän special päivää kahden vanhimman kanssa vuorollaan. Lähden kaupungille 7v. tyttömme kanssa viettämään tyttöjen päivää. Käydään kiinalaisessa ja shoppailemassa.
Illalla sitten menen kahdestaan elokuviin meitin poitsun 9v. kanssa katsomaan: Näin koulutat lohikäärmeesi-elokuvaa ja varmaan heseen tai mäkkiin sen jälkeen :D
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mies on keikalla ja mä kotona lapsien kanssa. Tylsää on.

Huomenna on kivaa kun vietän special päivää kahden vanhimman kanssa vuorollaan. Lähden kaupungille 7v. tyttömme kanssa viettämään tyttöjen päivää. Käydään kiinalaisessa ja shoppailemassa.
Illalla sitten menen kahdestaan elokuviin meitin poitsun 9v. kanssa katsomaan: Näin koulutat lohikäärmeesi-elokuvaa ja varmaan heseen tai mäkkiin sen jälkeen :D
Ihanaa!

Mä meen tänään leffaan ja syömään. Kävin läpi asiat tiimarivihkosta ja muistin niitä kanssa, että et joudu tehdä sitä yksin.
 
vieras
olla möllötystä, mies tulee kaupan ja mäkkärin kautta töistä siis roskaruokaa iltapalaksi ja lapset nukkumaan ja jos huom. JOS vaikka aikuisten juttuja pitkästä aikaa... raskaus vienyt kaikki halut :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mies on keikalla ja mä kotona lapsien kanssa. Tylsää on.

Huomenna on kivaa kun vietän special päivää kahden vanhimman kanssa vuorollaan. Lähden kaupungille 7v. tyttömme kanssa viettämään tyttöjen päivää. Käydään kiinalaisessa ja shoppailemassa.
Illalla sitten menen kahdestaan elokuviin meitin poitsun 9v. kanssa katsomaan: Näin koulutat lohikäärmeesi-elokuvaa ja varmaan heseen tai mäkkiin sen jälkeen :D
Ihanaa!

Mä meen tänään leffaan ja syömään. Kävin läpi asiat tiimarivihkosta ja muistin niitä kanssa, että et joudu tehdä sitä yksin.
Olet kultainen :hug: :heart:
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väsään itselle ja siipalle alkuruuaksi prosciuttosalaatin, siippa väsää meille täytetyt suippopaprikat + paistettuja bataatteja, punkun kera nautitaan. Jälkkäriksi seksiä mielellään. Tulisko töllöstä jotain katsottavaa? Tai sitten jutskataan niitä näitä.

Mukulat syötetty jo taivaallisen ihanalla rosamundamuussilla ja parhaimmalla nakkikastikkeella sekä parsalla. Mukulat hävinne omiin harrastuksiinsa joksikin aikaa.

Nämä jaksaa aina huvittaa. :D Provo tai ei, naurattaa silti.

Mut paras on toi suippopaprikat, ei hyvänen aika! :LOL:
 

Yhteistyössä