Mitä odotat saavasi äitienpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Kortti jo tuolla odottaa kirjekuoressa, jonka isompi on askarrellut seurakunnan kerhossa ja nyt kun pojat aloittivat päiväkodissa, niin sieltäkin ilmeisesti tulee jotain askartelua ainakin isommalta :)

Veikkaan että kouluikäiset pojat on tehneet jotain koulussa (viime vuonna sain mm. kivenmurikan joka oli maalattu Jack Skellingtoniksi). Mies voisi kipaista naapurikahvilaan hakemaan kahvia... Esikoinen laittaa ehkä onnittelut facebookin kautta :D

pia
Suklaata saan varmasti ja jotain lasten tekemää koulussa :)
Mieheltä haluaisin sydänkaulakorun, mutta kun se luulee etten tykkää koruista:D ennen en tykännyt mutta nyt haluisin semmosen, oon koittanu vihjailla pitkin vuotta, mutta tuskin saan :D ja suoraan sanominen johtaisi siihen etten ainakaan semmosta saa kun se ei kuulemma sitten ole ollenkaan sama asia :D mutta josko jouluksi sitten, jos oikein panostan vihjailuun kuin semmonen ois ihana!

"vieras"
Mies soitti ja käski ostaa 2 runkoruusua portaille kun käyn kaupassa. Oletan et ne on mun lahja sit. Tietääkö joku kuin kauan ne säilyy hyvänä? Kesän? Muutaman viikon?
Isommat lapset tekee ainakin kakun. sain kyselyn missä kysyttiin mun lemppari keksejä, leivonnaisia ja kakun täytteitä.

"vieras"
Suklaata saan varmasti ja jotain lasten tekemää koulussa :)
Mieheltä haluaisin sydänkaulakorun, mutta kun se luulee etten tykkää koruista:D ennen en tykännyt mutta nyt haluisin semmosen, oon koittanu vihjailla pitkin vuotta, mutta tuskin saan :D ja suoraan sanominen johtaisi siihen etten ainakaan semmosta saa kun se ei kuulemma sitten ole ollenkaan sama asia :D mutta josko jouluksi sitten, jos oikein panostan vihjailuun kuin semmonen ois ihana!
Jätä joku mainos (tai sitte nettisivu) sopivasti hollille ja kun mies tulee siihen niin sitte isoon ääneen et onpa ihana jne. Ja sit et ei raski kyllä ostaakaan tms.

"Sini"
Varmaan kuopus on askarrellut päiväkodissa. Luultavasti saan tuon suuren salaisuuden jo tänään, ja ihan hyvä niin. Mielelläni ohittaisin koko päivän. Aivan turha "juhla"päivä! Argh!!!

Pilaa koko viikonlopun kun on "pakko" mennä anoppilaan ja ehkä omankin äidin luokse kahville!

Toivon ja luulen saavani 1vuotiaan pikkuiseni askarteleman kortin (kera isin pienen avustuksen ;) ). Taidan saada jonkun pienen lahjankin. Mieheni on sen verran romantikko että haluaa tuoda aamupalan sänkyyn (näin oli viime vuonna) vaikka itse vähän kiusaannun sellaisesta...enkä osaa olla yhtä söpö hänelle koskaan isänpäivinä :/ :snotty:

"vieras"
Meillä ei ostella lahjoja, joten toivottavasti EN saa mitään tavaraa ainakaan. Olen kyllä toivonut koko perheen eväsretkeä, joten sinne toivon pääseväni. Myös kakun mies leipoo lasten kanssa, sen tiedän varmaksi kun se on meillä perinteenä. Mies jo kyseli kakuntäytetoiveita.

3v poika on askarrellut kerhossa mulle kukan. Kun hain sitä kerhosta, niin se tyrkkäs sen kukan mulle käteen ja sano" tuo pitää siten piilottaa, se on sulle yllätys":heart:

Mies ostaa mulle luultavasti palan nominationiin, tai ainakin ennen olen aina sellasen saanut. Tai sitten alusvaatelahjakortin.

Toivon kyllä mieheltä primeria naamaan.

Yhteistyössä