Mitä noloa sattunu synnärillä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä vuotiin tosi runsaasti synnytyksen jälkeen. ja istuskelin sit osastolla sängyllä ja juttelin hoitajan ja vierustoverin kans. Nousin äkisti ja kauhee verilammikko lorahti pitkin sänkyä ja lattiaa. Jalat oli itsellä ihan veresää.
Olo oli ku onnettomalla lapsella jolle sattu vahinko. Kyllä nolotti ku apulainen tuli siivoamaan jälkiä.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
Ai että, tää on kyllä kauhea, mulla sama homma joka synnytyksen jälkeen! Ja miten voikaan olla niin kauheat ilmavaivat synnytyksen jälkeisinä päivinä.....

 
vieras
Ei niin nolo mut hauska.
Minun mies on pitkä ja iso kaveri. Mut ei todellakaan mitenkään pelottavan näkönen tai olonen. Mut ku kätilöt oli tositoimissaan just ku mies saapu sisään ovesta niin kumpiki kätilö säikähti et meni vähän aikaa et hommia voitiin jatkaa. Seuraavalla kerralla muistin varottaa ajoissa.
 
siiri
menin vessaan, laitoin oven lukkoon ja aloin ettii valokatkaisijaa. En löytänyt mistään, kokeilin sitten yhtä nappia.. sehän oli tietysti se "hätänappi". Sitten tuli hoitaja oven taakse huutelemaan, ja kun kerroin ettei hätää, sanoi "niin kuin lapselle" että ei saa laittaa ovea lukkoon!
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
Ai että, tää on kyllä kauhea, mulla sama homma joka synnytyksen jälkeen! Ja miten voikaan olla niin kauheat ilmavaivat synnytyksen jälkeisinä päivinä.....
...ja siis tähän liittyen kerron omani :D Olin edellisenä päivänä synnyttäny ja mulla oli tuttuun tapaan ihan hirveet ilmavaivat. Olin yksin kolmen hengen huoneessa onneks, joten sain päästellä silloin kun siltä tuntu. Eiköhän kuitenkin käynyt niin, että kun olin just pierassu suorastaan tappavan hajuisen pierun niin lääkäri marssi huoneeseen keskustelemaan kotiinlähdöstä :ashamed: Mulla kauhea häpeä ja toisaalta pokassakin pitäminen kun lääkäri selvästi voi pahoin mutta yritti sinnikkäästi olla niin kuin ei haistais mitään :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
Ai että, tää on kyllä kauhea, mulla sama homma joka synnytyksen jälkeen! Ja miten voikaan olla niin kauheat ilmavaivat synnytyksen jälkeisinä päivinä.....
...ja siis tähän liittyen kerron omani :D Olin edellisenä päivänä synnyttäny ja mulla oli tuttuun tapaan ihan hirveet ilmavaivat. Olin yksin kolmen hengen huoneessa onneks, joten sain päästellä silloin kun siltä tuntu. Eiköhän kuitenkin käynyt niin, että kun olin just pierassu suorastaan tappavan hajuisen pierun niin lääkäri marssi huoneeseen keskustelemaan kotiinlähdöstä :ashamed: Mulla kauhea häpeä ja toisaalta pokassakin pitäminen kun lääkäri selvästi voi pahoin mutta yritti sinnikkäästi olla niin kuin ei haistais mitään :D
PAha :D mä nauran täällä et vauvaki heräs...
 
potilas
Olin sektion jälkeen ihan pöllyssä lääkkeistä, mutta samalla tosi energinen. Heräämössä hoitsua kiinnosti lähinnä pasianssin pelaaminen, kun mua olis huvittanut jutella tosi kovasti. Vasta jälkikäteen tajusin, kuinka kypsältä se likka vaikutti klo 4 aamuyöllä, kun potilas vaan kälättää siellä sängyssä:D. Heräämöstä lähtiessä kiittelin vuolaasti ja taisin vilkuttaakin ihan tohkeissani "kiva teille kiitti kauheesti moi, meitsi lähtee nyt!" Matkalla osastolla tuli sitten vielä yrjökin hissiin:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
menin vessaan, laitoin oven lukkoon ja aloin ettii valokatkaisijaa. En löytänyt mistään, kokeilin sitten yhtä nappia.. sehän oli tietysti se "hätänappi". Sitten tuli hoitaja oven taakse huutelemaan, ja kun kerroin ettei hätää, sanoi "niin kuin lapselle" että ei saa laittaa ovea lukkoon!
:D Meillä ei edes ollut lukkoja wc/suihku-tiloissa, vaan ovenkahvassa roikkui kyltti, joka piti aina kääntää oikein päin -->vapaa/varattu. tuntui aluks aika ahdistavalta, mutta siihen tottui.

ja tosta nolosta asiasta. mulla sama kokemus kuin monella muullakin, pierujen pidättäminen... :/
 
jes
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
Ai että, tää on kyllä kauhea, mulla sama homma joka synnytyksen jälkeen! Ja miten voikaan olla niin kauheat ilmavaivat synnytyksen jälkeisinä päivinä.....
...ja siis tähän liittyen kerron omani :D Olin edellisenä päivänä synnyttäny ja mulla oli tuttuun tapaan ihan hirveet ilmavaivat. Olin yksin kolmen hengen huoneessa onneks, joten sain päästellä silloin kun siltä tuntu. Eiköhän kuitenkin käynyt niin, että kun olin just pierassu suorastaan tappavan hajuisen pierun niin lääkäri marssi huoneeseen keskustelemaan kotiinlähdöstä :ashamed: Mulla kauhea häpeä ja toisaalta pokassakin pitäminen kun lääkäri selvästi voi pahoin mutta yritti sinnikkäästi olla niin kuin ei haistais mitään :D
:LOL: reipas lääkäri
 
....
Hoitaja tuli laittamaan sydänkäyrää mahan ympärille ja tulipa siinä sitten pieru kun nostin keskikroppaa ylös että saa sen käyrän selän ali. Hoitaja katsoi pitkään mitään sanomatta, mumisin anteeksi... Sitten se kysyi että joko olet peräruiskeen saanut. Sehän siinä olikin että juuri olin tullut takaisin huoneeseen peräruiskeen jälkeen, ilmaa vaan piisasi...
Ja tottakai huoneessa oli kaksi huonekaveria ja toisen mieskin, onneksi oli verhot välissä mutta eihän ne ääntä eristä...
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Nolointa oli ehdottomasti kun ei kaikkia pieruja kyennyt estämään :D
Ai että, tää on kyllä kauhea, mulla sama homma joka synnytyksen jälkeen! Ja miten voikaan olla niin kauheat ilmavaivat synnytyksen jälkeisinä päivinä.....
...ja siis tähän liittyen kerron omani :D Olin edellisenä päivänä synnyttäny ja mulla oli tuttuun tapaan ihan hirveet ilmavaivat. Olin yksin kolmen hengen huoneessa onneks, joten sain päästellä silloin kun siltä tuntu. Eiköhän kuitenkin käynyt niin, että kun olin just pierassu suorastaan tappavan hajuisen pierun niin lääkäri marssi huoneeseen keskustelemaan kotiinlähdöstä :ashamed: Mulla kauhea häpeä ja toisaalta pokassakin pitäminen kun lääkäri selvästi voi pahoin mutta yritti sinnikkäästi olla niin kuin ei haistais mitään :D
PAha :D mä nauran täällä et vauvaki heräs...
:D Se oli niitä kertoja kun oikeesti ois tehny mieli vajota maan alle :ashamed:
 
Laitoshuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vuotiin tosi runsaasti synnytyksen jälkeen. ja istuskelin sit osastolla sängyllä ja juttelin hoitajan ja vierustoverin kans. Nousin äkisti ja kauhee verilammikko lorahti pitkin sänkyä ja lattiaa. Jalat oli itsellä ihan veresää.
Olo oli ku onnettomalla lapsella jolle sattu vahinko. Kyllä nolotti ku apulainen tuli siivoamaan jälkiä.
anteeksi mikä, apulainen? joku sun palvelijako?
 
vieras
Mä kävin kans salissa 2 kertaa kätilön avustuksella suihkussa kun ekan suihkun jälkeen kaikki oli sänkyä myöten ihan veressä. Osastolla myös kävi näin pari kertaa.

PIerut oli kyllä ihan kaikkia.. Yritin naamioida niitä sängyn narinaksi, mutta en tiedä onnistuiko. HUonekaveri söi luumuja, mä en todellakaan uskaltanut niihin koskea :D

Nolointa oli kyllä kun multa meni pidätyskyky ja ekaa kertaa kun pääsin sängystä jaloittelemaan niin pissat valui lattialle enkä mä pystynyt tehdä mitään. Painelin siitä sitten vessaan ja mies jäi siivoamaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laitoshuoltaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vuotiin tosi runsaasti synnytyksen jälkeen. ja istuskelin sit osastolla sängyllä ja juttelin hoitajan ja vierustoverin kans. Nousin äkisti ja kauhee verilammikko lorahti pitkin sänkyä ja lattiaa. Jalat oli itsellä ihan veresää.
Olo oli ku onnettomalla lapsella jolle sattu vahinko. Kyllä nolotti ku apulainen tuli siivoamaan jälkiä.
anteeksi mikä, apulainen? joku sun palvelijako?
sairaala-apulainen.vai mitä ne siivojat/ruuanjakajat on nimeltään? Voishan heitä vaikka palvelijoiksi kutsua ;)
 
Yhdellä kertaa mulla oli kamala kokiksen himo koko ajan siellä osastolla synnytyksen jälkeen ja 5 päivää kun siellä viivyin niin mies oli ehtinyt tuomaan mulla parikin kokis-6-packia = tyhjiä tölkkejä oli siinä pöydän alatasolla aika monta.
Osastolla oli sellainen vähän höppänä vanha siivooja ja lähtöpäivänä hän kysyi multa hyvin närkästyneen kuuloisena että "Vienkö minä nämä KALJAPULLOT vai otatko itse mukaan?" :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Yhdellä kertaa mulla oli kamala kokiksen himo koko ajan siellä osastolla synnytyksen jälkeen ja 5 päivää kun siellä viivyin niin mies oli ehtinyt tuomaan mulla parikin kokis-6-packia = tyhjiä tölkkejä oli siinä pöydän alatasolla aika monta.
Osastolla oli sellainen vähän höppänä vanha siivooja ja lähtöpäivänä hän kysyi multa hyvin närkästyneen kuuloisena että "Vienkö minä nämä KALJAPULLOT vai otatko itse mukaan?" :LOL:
**puahh*** niin paha.
 
Laitoshuoltaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Laitoshuoltaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vuotiin tosi runsaasti synnytyksen jälkeen. ja istuskelin sit osastolla sängyllä ja juttelin hoitajan ja vierustoverin kans. Nousin äkisti ja kauhee verilammikko lorahti pitkin sänkyä ja lattiaa. Jalat oli itsellä ihan veresää.
Olo oli ku onnettomalla lapsella jolle sattu vahinko. Kyllä nolotti ku apulainen tuli siivoamaan jälkiä.
anteeksi mikä, apulainen? joku sun palvelijako?
sairaala-apulainen.vai mitä ne siivojat/ruuanjakajat on nimeltään? Voishan heitä vaikka palvelijoiksi kutsua ;)
Ei me kenenkään palvelijoita olla!
 

Yhteistyössä