Mitä NIMIMERKKISI TARKOITTAA ja mistä se tulee?

Kun samaan aikaa nikkiä miettiessä sukulaispojuni 4v kiljui keittiössä kun pihalla alkaa "lumentumaan"! Siellä siis oli sumua. :whistle: Oli hiukan tuo nimimerkki hakusessa ja ajattelin vaihtaa sitten paremman sattuessa...

Kun kuopusta odotin niin esikoinen sano että masuvauvalle pitää keksiä nimi. Sanottiin, että sinä saat keksiä. Ja se meinasi, että se on Oltermanni. ( tykkäs nimittäin siitä juustomainoksesta) Ja kun tänne päätin kirjautua niin aattelin, et ollaan sitte Oltermanni, kun oltermanni oli vielä masussa :) ja olokin sen mukainen...

mun nikki tulee siitä kun kaverin entinen miesystävä kutsui minua n.13v sitten kun oltiin kaikki kauhees hiprakas baari reisulta tulos...et säkin olet tommonen pieni ja siro ja rupes kutsuu minua bambiinoksi ja aina kun törmättiin ni aina kuulu mitäs bambiino ....ja olen pieni =) siroudesta en niin tiedä :whistle: :whistle:
ja en viiti vaihtaa enään nikkiä vaikka monta hyvää olenkin noiden lapsosten suusta kuullut :LOL: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Miljoonasade on yks mun lemppareista :)
Raparperitaivashan on Leevi and the Leavingsin.

Rähmäkäpälästä varmaan arvaakin että ajatus kulkee nopeammin kuin kädet ja tuloksena on mitä sattuu..
Tätä minäkin ihmettelin, Leeviähän tuo Raparperitaivas on.

letittää tuulen
esikoisen 8v. aikoihin eksyin tänne ja silloin rekisteröidyinkin, mutta on ollu niin pitkä tauko, etten tiedä vieläkö se olisi voimassa. en oo jaksanu selvittää.

niin ja se nikki on miun inkkarinimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Miljoonasade on yks mun lemppareista :)
Raparperitaivashan on Leevi and the Leavingsin.

Rähmäkäpälästä varmaan arvaakin että ajatus kulkee nopeammin kuin kädet ja tuloksena on mitä sattuu..
Tätä minäkin ihmettelin, Leeviähän tuo Raparperitaivas on.
Mut on se Miljoonasadekin hyvä.

Yhteistyössä