olisit siis rekannut oikeasti nimimerkin laine, mutta jostain syystä nimimerkkisi juuri sopivasti rekattiin (suomi24.fi) ja otit nimimerkin lai-ne tänne kans?Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:ei ole mitään syytä, paitsi, että meri on mulle tärkeä. eli siis laine siitä ja tavuviiva siksi, kun näytti kivalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Eikö se ole selvä juttu?
Jade ja adalmiiinaAlkuperäinen kirjoittaja jadal:mun tyttöjen etunimen ensimmäiset kirjaimet.
=) Tuo samainen Ruusa mulla oli mielessä kun olisin halunnut nimetä tyttäreni Ruusaksi. Mutta ei heistä sitten kumpikaan ollut oikein Ruusan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Juuh. Aluksi olin Töllin Ruusa, semnen karvajalkainen ja aina nälkäinen hobitti Taru sormusten herrasta kirjasta. Sit kun erosin, tipautin sen töllin edestä veks.
Höh. Mä luulin että sillä onn joku hyvinkin syvällinen merkitys.Alkuperäinen kirjoittaja sef:Aikoinaan kun rekkaannuin, niin naputin vaan muutaman kirjaimen umpimähkään sillä en keksinyt mitään nikkiä. Ja sef sieltä sitten tuli. Eikä se tarkoita siis mitään.