Mitä muuta te teette päivän aikana, kuin palstailette?

  • Viestiketjun aloittaja Gallub
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No itse olen tänä aamuna lämmittänyt takkaa, hoitanut lapsia, siivonnut keittiötä, tyhjentänyt ja täyttänyt astianpesukoneen, pessyt kangaspäällysteiset keittiötuolit (8 kpl) ja sellaista pikku puuhastelua. Ehtiihän tässä vielä vaikka mitä. Kyllä ne kaikki tavalliset kotityöt ja lapset (4) hoituu päivän aikana. Välillä ehtii istahtamaan.

En minä ole sitä mieltä, että pää kolmantena jalkana pitäisi koko ajan mennä, ja jotenkin kaipaan jotain vuorovaikutusta...
 
Teen jonkun verran töitä koneella vaikka oonkin äitiyslomalla, käyn lenkillä (vähintään 7km päivässä), siivoilen, luen, teen ruokaa ja tietenkin viihdytän ja hoidan vauvaa :heart:
Jos on auto käytössä, käyn kaupungilla ja ystävien luona. Ja jos saan lapsenvahdin, käyn ratsastamassa.
 
:D Hyvä ja aiheellinen kysymys :whistle:
Mä teen kotihommia ja hoidan vauvaa (nukkuu nyt). Tänään olen pessyt vaippapyykin, siivonnut pintapuolisesti ja siivonnut keittiön aamupalakaaoksesta (päivän p*skin duuni mun mielestäni). Kohta toka koneellinen pyykkiä, vähän imurointia ja lounas. Iltapäivällä haen ison päiväkodista ja ollaan pari tuntia ulkona ennen päivällistä ja iltapuuhia.
 

Yhteistyössä