Taidan olle kollega. Vaikkakin sillä erotuksella, että teen töitä iltaisinkin (valmistelen tunteja, korjaan tehtäviä/kokeita/tenttejä) myös kotona. Kun ryhmät on isot (n. 40 henkeä) ja kursseja paljon, iltahommia on rutosti.Teen töitä silloinkin, kun minulla ei ole opetusta.
En tee töitä iltaisin.
En ole asiakaspalvelija.
Tämä. En myöskään muista kaikkia fysiikan kaavoja saati osaa enää 10v koulun jälkeen selvittää aukottomasti kaikkia maailmankaikkeuden ilmiöitä, tai koota kaikkia Ikean huonekaluja ilman ohjetta. Olen insinööri.Että en ole taskulaskin.
Tää on totta. Kaupassa jos hyppää ruuhkan purkuun kassalle ja ruuhkan mentyä laittaa viimeisen asiakkaan perään "viereinen kassa" -kyltin niin asiakkaan oletus on automaattisesti että mulla alkaa tauko Eihän siellä ole kuin 3 lavaa teollista purettavana, tupakkakuorma tarkastamatta, vanhojen lehtien poisottaminen lehtihyllystä, pelikoneista tyhjennettyjen rahojen laskeminen, kylmäasemalta tulleiden rahojen laskeminen ja kampanjatuotteiden tilaaminen tehtävänä. Että juu, totta kai mulla on tauko aina kun poistun kassaltaAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29621851:Ihmiset luulevat, että työhön sisältyy vain se mikä näkyy asiakaspalevussa. Todellisuudessa "kulisseissa" tapahtuu paljon muutakin.