[QUOTE="hele";29621307] Itse tässä juuri pohdin, että miten voi isännöintitoimiston asiakaspalvelussa kestää niin hiton kauan vastata sähköposteihin. Itse kun pystyn töissä vastaamaan sähköposteihin tunnin sisällä, vaikka on paljon muutakin hommaa.[/QUOTE]
Isännöitsijätoimiston aspassa työskentelevänä voin kertoa, että sähköpostit eivät ole kiireellisyysluokassa korkeimmalla, vaan niihin vastataan sitten kun puhelimitse yhteyttä ottaneet ja paikan päällä olevat asiakkaat, isännöitsijät, kiinteistönhoitajat ja kiinteistönvälittäjät on palveltu. Meidän toimistossa laskettiin noin vuosi sitten aspan työmääriä, ja erilaisia yhteydenottoja tuli jopa 200 päivässä, eli et ole asioinesi ainoa jonossa. Ja usein kysymyksiin ei voi vastata lonkalta vaan pitää tarkistaa esimerkiksi autopaikkalista tai pyytää vastikevalvojaa tarkistamaan vastikereskontran tilanne tai tarkistaa jotakin isännöitsijältä. Etenkin tuossa viimeiseksi mainitussa tilanteessa asiakas voi joutua odottelemaan vastausta tovin, koska isännöitsijät eivät ole läheskään kaiken aikaa toimistolla tai edes puhelimitse tavattavissa, vaan istuvat erilaisissa kokouksissa ja urakkaneuvotteluissa ison osan päivää. Ni siksi.