Mitä mun pitäisi tehdä...=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Vieläkö löytyy muita samassa tilanteessa olevia?

Laitahan mulle vaikka sähköpostia jos haluut enempi jutella, mulla ihan sama tilanne täällä...=(

lauramano@netti.fi

Otin s.postiosoitteesi muistiin.
Laittelen meiliä kun saan vauvan päiväunille=)

Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mistä tiiät pelaileeko se välttämättä???

Kyllä pelaa...wowia.

Tuo on kyllä niin kirottu peli! Minun mieheni oli myös koukussa siihen ja pelasi kaikki yöt, ihan niinkuin sinun miehesi. Lopetti kokonaan kun uhkasin, että saa muuttaa muualle jos ei pelaaminen lopu. Nyt on ollut pelaamatta jo pitkään ja on ihan eri mies. Pelaa kyllä muita pelejä muttei noin paljoa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Taru:
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mistä tiiät pelaileeko se välttämättä???

Kyllä pelaa...wowia.

Tuo on kyllä niin kirottu peli! Minun mieheni oli myös koukussa siihen ja pelasi kaikki yöt, ihan niinkuin sinun miehesi. Lopetti kokonaan kun uhkasin, että saa muuttaa muualle jos ei pelaaminen lopu. Nyt on ollut pelaamatta jo pitkään ja on ihan eri mies. Pelaa kyllä muita pelejä muttei noin paljoa enää.

Kiitos sinullekin,että viitsit vastata=)

Itse sanoin että haluan erota jos ei elämä rupea muuttumaan.
Ja tosiaan ennen oli ihan erilainen ihminen,toki silloin tällöin pelasi mutta ei näin paljon.
Ei vaan itse tunnu ymmärtävän näiden asioiden pointtia...
Kysyikin,että miten se on multa ja lapsilta pois jos hän istuu koneella..hhmmm
Hienoa,että teillä tilanne ratkesi parhain päin.
Itse toivon meille samaa,koska rakastan ja paljon...

Mä varmaan kokeilisin "vahinossa" nyhtää jonkun johdon irti tai nitkuttaisin ihan piuhan poikki. Kun tarpeeksi lujasti vetää, sisukset katkeaa, mutta päälle päin ei huomaa mitään.
Menee ainakin ilta tai kaksi, ennen kuin keksii, mistä kiikastaa...
Tai sitten sanoisin suoraan, että olen kyllästynyt olemaan wow-leski. Miehen pitää valita joko minut ja täysipainoinen suhde kanssani tai sitten se peli.
Raukkamaista "jos haluat erota, alistun siihen"- mutinaa en hyväksy. Minähän en halua erota, mutta mies haluaa pelata, valitkoon hän!

Yhteistyössä