mitä MUN MIEHEN päässä liikkuu???

vieras ap
VOI VI.TTU MIKÄ SOPPA :headwall: :headwall:

soitin miehen bestikselle. kysyin että mikä hitto tuota vaivaa, ja hän kertoi.

n.kuukausi sitten mies oli törmännyt exäänsä, eros 4v sitten kun me tavattiin. oli lähetelly sen jälkeen muutamia viestejä ja mies ei ollut vastannut niihin. no, viikko sitten lauantaina ne oli törmännyt baarissa, se akka oli mennyt tilittään mun miehelle, että sen akan lapsi ois mun miehen lapsi :eek: mun mies ei tietenkään usko, koska se akka oli pettänyt sitä silloin. mun mies oli ollu tuon kaverinsa kans kaljalla tänään ja ne oli yhdessä pohtinu mitä kannattais tehä, mies oli myös sanonut sille kaverilleen, ettei uskalla mulle kertoa ettei vauvalle tapahdu mitään.

ja en tosiaan tiedä minkä ikäinen lapsi olis kyseessä, se nainen on 2kk sitten muuttanut paikkakunnalle takas. mut pojat epäilee, et se olis sillä konstilla koittanu saada mun miehen sänkyynsä.. että olis menny se lapsijuttu läpi. laitoin miehelle viestii, että tuu rakas kotiin, tiiän kaiken. on tulossa, mut per.kele mikä soppa edessä. isyystestit kaiketi? jos se akka ei vedä sanojansa takas. mut ihmetyttää vaan, ettei se ole aiemmin ilmoittanut mitään :headwall:
 
vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:28 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mulla on kans kokemusta tosta aiheesta...
kummasta :D kerro toki jos jotain vinkkejä sais sen horatsun suhteen.. ei meinaan sitten ihan helpolla tästä selviä! mies tuli just kotiin, puhuu kaverinsa kans puhelimessa. mä palaan aamulla kertomaan miten menee.

KIITOS KAIKILLE TUESTA TUHANNESTI!!! :flower: :hug: ihania olette!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:32 vieras ap kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:28 MaRLaSingeR kirjoitti:
Mulla on kans kokemusta tosta aiheesta...
kummasta :D kerro toki jos jotain vinkkejä sais sen horatsun suhteen.. ei meinaan sitten ihan helpolla tästä selviä! mies tuli just kotiin, puhuu kaverinsa kans puhelimessa. mä palaan aamulla kertomaan miten menee.

KIITOS KAIKILLE TUESTA TUHANNESTI!!! :flower: :hug: ihania olette!
Tilanteeni on siten vähän erilainen, että seurusteltuani nykyisen mieheni (lapseni isän) kanssa puolisen vuotta, hänen yhden illan baarituttavuutensa soitti ja ilmoitti, että on 6.lla kk:lla raskaana ja aikoo pitää lapsen. Minä ja mieheni emme halunneet erota, joten jatkoimme yhdessä oloa. Monta riitaa on tullut setvittyä ja apua on pyydetty ulkopuoleltakin, mutta onnellisesti olemme edelleen yhdessä. Aluksihan tapaus herätti kauheaa vihaa, ym. mutta päätin silloin, etten oikeuta itseäni toimimaan millään tavalla siten että se vaikuttaisi negatiivisesti lapsen, tai lapsen äidin elämään. Tunteistani puhuin, ja monet itkut ja vihat päästelin ulos. Ei kannata hätäillä asian kanssa, vaan edetä päivä kerrallaan. Asiat voivat saada täysin uusia käänteitä!
 
päätön ratsumies
käyn sätissä , puhelin on mukana jokapaikassa ,oon yleensä kiukkunen
silti en oo mitään pettämistä suunnitellukkaan , tossa yhdessäkin tarpeeks kestämistä
:LOL:
 
pisara-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:05 vieras kirjoitti:
onko sillä toinen vai mitä :eek: äskön tein aloitetta, ei kelvannut, sanoi menevänsä suihkuun. no, vein pyykkejä koneeseen niin mies ON RUNKKAAMASSA SUIHKUSSA!! :eek: mikäs nyt kun oma akka ei kelpaa :eek:
Kysyppä mieheltäs. :)
 
vieras ap
joo mies tuli illalla kotiin ja juteltiin pitkään. olen 14 vkolla raskaana ja ei uskaltanut tosiaan puhua mitään ettei mene kesken. jätti sen akan numeron, soitan sille tänään, ja kerron ettei pysty suhdettamme hajoittamaan millään konstilla. JOS se lapsi on mieheni, niin kannamme myös vastuun, mutta epäilemme vahvasti tätä. kyllähän se aiemmin olis kertonut asiasta.
 
Näin meillä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:19 vieras ap kirjoitti:
juttelin miehen kanssa, ei kuulemma ole toista, ottaa puhelimen mukaan sen takia koska se soi kuitenkin just kun on vessassa tai suihkussa :eek: mutta ihmettelin tuossa kun puhelin soi ja mies ei vastannut,samassa lähti viemään roskia :whistle:

voi elämä!! :'(

[/quote

Hei, munkin känny soi aina just silloin kun olen joko suihkussa tai laittamassa pyykkejä kuivumaan alakerrassa... joten olen ottanut tavaksi ottaa kännykän mukaani, ettei muitten tartte sitä kiikuttaa alas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:26 vieras ap kirjoitti:
joo mies tuli illalla kotiin ja juteltiin pitkään. olen 14 vkolla raskaana ja ei uskaltanut tosiaan puhua mitään ettei mene kesken. jätti sen akan numeron, soitan sille tänään, ja kerron ettei pysty suhdettamme hajoittamaan millään konstilla. JOS se lapsi on mieheni, niin kannamme myös vastuun, mutta epäilemme vahvasti tätä. kyllähän se aiemmin olis kertonut asiasta.
ööö... miksei s esun ukkos voi soittaa sille itte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:36 mää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:26 vieras ap kirjoitti:
joo mies tuli illalla kotiin ja juteltiin pitkään. olen 14 vkolla raskaana ja ei uskaltanut tosiaan puhua mitään ettei mene kesken. jätti sen akan numeron, soitan sille tänään, ja kerron ettei pysty suhdettamme hajoittamaan millään konstilla. JOS se lapsi on mieheni, niin kannamme myös vastuun, mutta epäilemme vahvasti tätä. kyllähän se aiemmin olis kertonut asiasta.
ööö... miksei s esun ukkos voi soittaa sille itte?
Samaa mietin minäkin! :whistle:
 

Yhteistyössä