Mitä muistoja teille jäi mieleen palstalta vuodelta 2009?

Non compos mentis
Minun suurin oivallukseni liittyy omaan itseeni. Palsta auttoi minut tavallaan matkalle itsetuntemukseen ja olenkin täällä jakanut hieman infoa reitillä kohti AS-diagnoosia.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Minun suurin oivallukseni liittyy omaan itseeni. Palsta auttoi minut tavallaan matkalle itsetuntemukseen ja olenkin täällä jakanut hieman infoa reitillä kohti AS-diagnoosia.
Eli palstasta on ollut apuakin jollekin. Hienoa. :flower:
Jatkuvaa peilaamistahan tämä on. Ja toisaalta, suurin osa sosiaalisista kontakteistani tapahtuu täällä, joten olen voinut verrata itseäni toisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Minun suurin oivallukseni liittyy omaan itseeni. Palsta auttoi minut tavallaan matkalle itsetuntemukseen ja olenkin täällä jakanut hieman infoa reitillä kohti AS-diagnoosia.
Eli palstasta on ollut apuakin jollekin. Hienoa. :flower:
Jatkuvaa peilaamistahan tämä on. Ja toisaalta, suurin osa sosiaalisista kontakteistani tapahtuu täällä, joten olen voinut verrata itseäni toisiin.
Jep. Tää oli mulle aikoinaan lähes ainoa kanava "sosiaaliseen elämään", joten samoin ajattelen minäkin. Tosin on tuolla pailaamisella huonotkin puolensa, aikaajoin tuntee itsensä normaaliakin oudomaksi. Mutta loppujenlopuksi, väliäkö tuolla. :)
 

Yhteistyössä