Mitä mietteitä herättää puolison nimen tatuoiminen?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja +++:
Tiedän tatuointimestoja jotka eivät suostu enään tatuoimaan puolisoiden nimiä.
Ai siis miksi? Ei kai kukaan voi olla niin idiootti, että menee sitten eron tullessa kitisemään tatutointiliikkeeseen, että miksi te annoitte mun ottaa tämmöisen tatskan...?
 
No ihan ekana tulee mieleen yks tuttu, jonka ex-mies tatuoi tutun käsivarteen nimensä. Noh, ero tuli, ex-miehellä lähestymiskielto... En oo kysyny asiasta mutta veikkaan ettei oo kovin kivaa nyt kun käsivarressa on sellaisen miehen nimi, jota saa pelätä liki henkensä edestä. :/
 
Miimiäinen
Puolison nimeä en tatuois, vaikka etukirjain mulla kyllä on iholla :whistle:

Lasten nimet on kaikki tatuoituna tohon pohkeen sivuun. Semmonen melko iso musta- lila tribaalin tapanen hässäkkä jossa jokaisen lapsen nimi on sydämen sisällä. Mauton tai ei, mä tykkään tosta tatskastani :heart:
 
Lapsien nimiä en varmaan itse laittaisi omaan ihooni, mutta kyllä symboliset kuvat ehkä? Mutta en pahalla katso lasten nimitatuointeja :) Onhan ne tärkeitä kantajalleen ja se on merkityksellisintä minusta.

Sen sijaan tiukempaa linjaa vedän miehen nimen tatuoimisessa omaan ihooni. Se on kuin polttomerkki, kääk! Toiset taas saavat tehdä mitä tykkäävät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te, jotka ette tatuoisi, miten suhtaudutte avioehtoon? Suostutte sen allekirjoittamaan miehen niin halutessa, ettekä loukkaannu/suutu/peru häitä?
Enpä ole rahasta menossa kenenkään kanssa naimisiin, joten todellakin suostuisin avioehtoon. En myöskään haluaisi että mies saisi omaisuuttani (pettäessään ja jättäessään tai jätettynä pettämisen tms vuoksi), jos nyt sellaista joskus onnistuisin kerryttämään :D
 
no
Mies haluaa lasten nimet, mun nimeä ei suostunut. Jos ottasin miehen niin olisi joku sellainen että ei ensi näkemällä sitä ymmärrä. Tai ehkä vetäisin ennemmin tussilla kankkuun, kulumallahan se siitä vain lähtee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te, jotka ette tatuoisi, miten suhtaudutte avioehtoon? Suostutte sen allekirjoittamaan miehen niin halutessa, ettekä loukkaannu/suutu/peru häitä?
En ikinä olisi suostunut avioehtoon muun kuin perinnön osalta,ja sitä miehen nimen tatuoimistakin oon alkanut vakavasti miettimään... Ja itseasiassa pidän ajatuksesta tavattomasti. :D Voi olla, että me ollaan isäinpäivän kynnyksellä molemmat tatuoijan penkissä... :xmas:
 
Oma mielipiteeni:
lasten nimet: ok
puolison: en tykkää...

Meillä mies halusi/haluaa kanssa tatuoida meidät kaikki jotenkin, mielellään nimien kanssa. Itse olen ollut tuota oman nimeni tatuoimista vastaan ja kun miehen luotto-tatuoija ei suostu näitä puolisoiden nimiä tekemään niin mieskin alkoi ymmärtää. Ei siinä tarvi olla eroa miettimässä vaikka tuota ei hyvänä ideana pidäkään. Elämä kun on tällaista, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja myöhemmin voipi olla että tuo tatuointi kaduttaisi. Lapset nyt kuitenkin on lapsia ja pysyvät kauniina muistona silloinkin vaikka elämä heittelisi ikävästi.

Ja avioehdosta. Jos siihen olisi jotain syytä ollut ja mies olisi sellaisen halunnut niin varmaan olisin suostunut.
 
Miulla on vasemmassa nimettömässä A-kirjain. Siinä on kyllä vihki- ja kihlasormukset päällä, kun ne ei mahdu mihinkään muuhun sormeen, enkä halua ottaa niitä pois ku tykkään niistä. Mies jätti oman sormuksensa pois kun sai miun nimikirjaimen nimettömäänsä.

En ymmärrä, et miks joku tatuoija ei suostu puolison nimeä tekemään. Sehän on asiakkaan oma päätös. Onhan niitä paljon paljon paljon huonompiakin ideoita..... Miulla ainakin tuo tulee olemaan muistona lopun ikää.
 
no ei ukon nimeä!

vaikka asiat menisi nyt kuinka hyvin ja luvataan rakastaa ikuisesti ja ollaan onnellisia. Huumassa tatuoidaan nimet ja 5v päästä riitaisa ero ja ikuinen muistutus iholla. Kalliiksi se ainakin tulee.

Lasten nimet on jees, koska ne on sun lapsia hamaan hautaan saakka..

 

Yhteistyössä