Mitä mietteitä herättää puolison nimen tatuoiminen?

Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:
tässä ku luin tätä ketjua, niin tuli mieleen mihin olisi hyvä ottaa lapsen nimi? onkohan se ruma jos on käsivarressa, ja sit vaikka syntymäaika? onko jotain ideoita? =)
Mä mietin joskus ihan samaa, ja jätin ottamatta just siksi että en löytänyt sopivaa kohtaa nimitatuoinnille... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ehkä mä voisin varata sille lahjaksi loppuvuodelle ajan: ett jos tästä yhdessä sinne asti selvitään, niin sitt antaa palaa vaan? Tiedän, että mun se aika pitää varata sille anyway muutenkin... :D
Varaa vaan. Jos mies tykkää ja haluaa niin mikä jottei. :D

Mä suunnittelin itselleni et pieni perhonen ja tytön nimi arabiaks kirjotettuna.. ex:n piti se arabiaks kirjottaa mulle mut paha kun ei olla tällä hetkellä hirveen hyvissä väleissä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeetah:
tässä ku luin tätä ketjua, niin tuli mieleen mihin olisi hyvä ottaa lapsen nimi? onkohan se ruma jos on käsivarressa, ja sit vaikka syntymäaika? onko jotain ideoita? =)
Miun siskollani on kyynärtaipeen alapuolella poikansa nimi tatuoituna ja siinä myös synt.aika ja ympärillä kuu ja tähtiä...kuu ja täöhdet siksi, kun lapsensa syntymäyönä oli kaunis kuutamo ja tähtitaivas..
 
ei miestä
En tatuois ukkoni nimee mihinkään. Enkä kyllä lapsenkaan nimee, ehkä jollain muulla tavalla vois lapsen "muistaa tatuoinnilla" ..just niinku joku sano perhosesta.. ihana idea!! Esim. Perhonen jolla ois "vääntyny selkä" ku lapsen nimi alkaa J:llä. Siis et se J ois vaikka se perhosen selkä :D ..no ei..en tiiä..mut en koko lapsen nimee laittas!
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ehkä mä voisin varata sille lahjaksi loppuvuodelle ajan: ett jos tästä yhdessä sinne asti selvitään, niin sitt antaa palaa vaan? Tiedän, että mun se aika pitää varata sille anyway muutenkin... :D
Varaa vaan. Jos mies tykkää ja haluaa niin mikä jottei. :D

Mä suunnittelin itselleni et pieni perhonen ja tytön nimi arabiaks kirjotettuna.. ex:n piti se arabiaks kirjottaa mulle mut paha kun ei olla tällä hetkellä hirveen hyvissä väleissä.. :whistle:
No mutt lupaus on lupaus, laita viestiä että nyt se nimi kiitti?? :saint:

Taidan tehdä näin. Olishan siinä lahjaa sitt vaikka isäinpäiväksikin tai jotain.. ;)
Ja voishan sitä ottaa itsellensä miehen nimen kanssa sitten, jos tässä näyttäisi yhdessä kivasti etenevän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ehkä mä voisin varata sille lahjaksi loppuvuodelle ajan: ett jos tästä yhdessä sinne asti selvitään, niin sitt antaa palaa vaan? Tiedän, että mun se aika pitää varata sille anyway muutenkin... :D
Varaa vaan. Jos mies tykkää ja haluaa niin mikä jottei. :D

Mä suunnittelin itselleni et pieni perhonen ja tytön nimi arabiaks kirjotettuna.. ex:n piti se arabiaks kirjottaa mulle mut paha kun ei olla tällä hetkellä hirveen hyvissä väleissä.. :whistle:
No mutt lupaus on lupaus, laita viestiä että nyt se nimi kiitti?? :saint:

Taidan tehdä näin. Olishan siinä lahjaa sitt vaikka isäinpäiväksikin tai jotain.. ;)
Ja voishan sitä ottaa itsellensä miehen nimen kanssa sitten, jos tässä näyttäisi yhdessä kivasti etenevän.
Juu, pitänee pyytää.. :D

pääset helpolla isänpäivälahjan suhteen tänä vuonna! Tuohan on hyvä idea. :)
 
Suzyanne
En kyllä ottaisi nimi-tai muitakaan tatuointeja, ei vaan ole mun juttuni ollenkaan. Sen kyllä ymmärrän että joku tatuoi lastensa nimet, mutta puolison nimen tatskaaminen ei ehkä ole kovin fiksua, niitä on ikävä sitten korjailla jos saattuukin ero tulemaan.
 
miehen nimeä en ottaisi ku en kuitenkaan tiiä mitä tämä elämä tuo lasten nimet suunnitteilla yhdestä on jo enkelin kuva muille pitäis kuvat keksiä jahka tää yksikin päättää joskus syntyä :LOL:

mut ajatuksena on pistää ne selkärankaa pitkin alaspäin ja ehkä myös päivämäärät tai lapaluuhun
 
Lasten: kyllä ihan jees.
Puolison: tulee huvittunut ja hiukan vahingoniloinen olo, sori :D , sillä kuinka moni niin ikuista rakkautta vannonut on joutunut sitten sen "Eskon" laseroimaan peppuposkestaan pois tai tekeen päälle uuden :whistle: .
Ollaan mekin miehen kanssa pitkäaikaisessa, vakaassa suhteessa ja rakastetaan toisiamme NYT sikana MUTTA ei ikinä otettas toistemme nimiä sillä siinä käy ohraisesti jos erottaiskin joskus jne. VAIKKA tuntuu ettei koskaan erota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Lasten: kyllä ihan jees.
Puolison: tulee huvittunut ja hiukan vahingoniloinen olo, sori :D , sillä kuinka moni niin ikuista rakkautta vannonut on joutunut sitten sen "Eskon" laseroimaan peppuposkestaan pois tai tekeen päälle uuden :whistle: .
Ollaan mekin miehen kanssa pitkäaikaisessa, vakaassa suhteessa ja rakastetaan toisiamme NYT sikana MUTTA ei ikinä otettas toistemme nimiä sillä siinä käy ohraisesti jos erottaiskin joskus jne. VAIKKA tuntuu ettei koskaan erota.
o'ou.. mitenkäs te ette ole eristyksessä kun sikana toisianne rakastatte! ties vaikka levitätte sitä tautia! :snotty: (joo, okei, ei sais pilailla)
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Lasten: kyllä ihan jees.
Puolison: tulee huvittunut ja hiukan vahingoniloinen olo, sori :D , sillä kuinka moni niin ikuista rakkautta vannonut on joutunut sitten sen "Eskon" laseroimaan peppuposkestaan pois tai tekeen päälle uuden :whistle: .
Ollaan mekin miehen kanssa pitkäaikaisessa, vakaassa suhteessa ja rakastetaan toisiamme NYT sikana MUTTA ei ikinä otettas toistemme nimiä sillä siinä käy ohraisesti jos erottaiskin joskus jne. VAIKKA tuntuu ettei koskaan erota.
o'ou.. mitenkäs te ette ole eristyksessä kun sikana toisianne rakastatte! ties vaikka levitätte sitä tautia! :snotty: (joo, okei, ei sais pilailla)
Röh :kieh: :LOL: :D

 

Yhteistyössä