Mitä mietteitä herättää puolison nimen tatuoiminen?

Miehen nimestä miulla on vain etukirjain kahdessa kohtaa...Perhe-tatuoinnissani sekä vasemmassa nimettömässä. Pojusta on myös vain nimikirjaimet ja ns. kasvokuva.

Mikäs siinä. Miusta jos joku tykkää tatuoittaa itselleen puolison nimen, ni siitä vaan. Tai lasten, ni mikäs siinä. Jos mie joskus miehestäni eroan (toivottavasti en ), ni tatuoinnit jäis muistoiks, ku sen verran iso osa elämääni mies on...
 
hmm. Mun mies on sanonu jo 3v ottavansa mun nimestä tatuoinnin, ei oo ottanu vielä, mitähän se kertoo.... :D Ite voisin ottaa pojan nimestä, ja varmaan otankin jahka rahaa, mutta miehestä ehkä en. Se on kuitenkin välillä tehny sellasia temppuja, mitä en ois siitä uskonut, niin eihän sitä koskaan tiiä mitä temppuja on vielä varastossa. Ihmiset muuttuu. Mutta poika on mun rakas, vaikka temppuilisikin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
siitä vaan!! :) Mä olen ajatellu jo pari vuotta että haluan tyttäreni nimen tatuoituna jonkun pienen perhosen kanssa.
Oi, en mä. Siis mä tatuoin lasten lukumäärän perhosina, yksi on, kaksi pitää vielä laittaa. Ja itse mä häärin siellä isona äiti perhosena. :D

Mutta mies sanoi ett haluaisi tatuoida meidät kaikki itselleen. Siis mukaan lukien mut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
siitä vaan!! :) Mä olen ajatellu jo pari vuotta että haluan tyttäreni nimen tatuoituna jonkun pienen perhosen kanssa.
Oi, en mä. Siis mä tatuoin lasten lukumäärän perhosina, yksi on, kaksi pitää vielä laittaa. Ja itse mä häärin siellä isona äiti perhosena. :D

Mutta mies sanoi ett haluaisi tatuoida meidät kaikki itselleen. Siis mukaan lukien mut.
No miks ei jos hää tykkää.. :D
 

Yhteistyössä