Mitä mies tarkoitti ensimmäisten treffien jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka,

itseäni jäi hieman häiritsemään miehen viesti ensimmäisten (ja viimeisten) treffien jälkeen niin haluan kysyä teiltä, että miten tämän viestin tulkitsette :)

Olen siis itse 25v ja mies 27v eli jo jonkin verran ihmisiä nähty. Molemmat asumme tällä hetkellä Helsingissä, mutta itse olen alunperin kotoisin tästä 30km päästä Vantaalta ja mies pohjoisesta Oulusta.

Näimme eilen ja kävimme 2h kävelylenkillä. Mielestäni ilta oli erittäin mukava ja niin näytti miehestäkin olevan. Molemmat olimme tosi puheliaita, niin ei ainakaan tylsää tullut. Muutoinkin juttelimme aika paljon myös opiskelustamme, sillä vaikka emme samaa alaa opiskelekaan niin silti molemmilla on yliopistotasoiset opiskelut kesken. Lähdettyämme perinteisesti halasimme toisiamme ja mainitsimme että oli mukava ilta jne.

Kotiin päästyäni laitoin tunnin päästä viestiä, että mulla oli mukava ilta ja mielelläni näkisin uudelleenkin jne :) Mies vastasi tähän hetken kuluttua näin:


"Oli kyllä mukava ilta sun kanssa. Vaikutat kyllä fiksult, ajattelevalta ja aika vahvalta naiselta :)

En oikein tiedä miten tämän nyt ilmaisisin, mutta musta tuntuu, etten mä kuitenkaan osaisi heittäytyä tähän juttuun. Oon vähän liian maalaispoika :)"


Jäin lukemaan tuota vikaa lausetta, että mitä hä :D Itse ymmärrän tuosta niin että olin miehen mielestä liian erilainen, vahva ja puhelias nainen ja hän enempi hiljainen ja ujo maalaispoika, vaikka ei näin kyllä todellakaan mielestäni ollut. Vai voiko tämän ymmärtää jotenkin erilailla?
 
Tarkoitti, että ei natsannut parisuhdemielessä. Monen kivan ja fiksun tyypin kanssa kuitenkin käy niin, että ei vaan natsaa - vaikka ihminen sinänsä olisi tosi mukava ja olisi kivaa tämän kanssa. Romanttisen ja seksuaalisen vetovoiman syntyminen on osittain ns. henkimaailman juttu.

Ei tuo "maalaispoika" tarkoita mitään sen kummempaa, joten ihan turha alkaa miettiä, vaikutitko liian puheliaalta. Ei kukaan jätä kiinnostavaa juttua väliin vain siksi, että toinen on puheliaampi kuin itse. Tuo oli vaan mieheltä hienotunteinen ja kohtelias tapa sanoa, että valitettavasti ei kiinnosta. Se ei siis tarkoita, että sinussa olisi yleisesti jotain vialla, vaan kuten kirjoitin - kiinnostuksen syntyminen tarvitsee jonkun erityisen kipinän, johon ei voi yksipuolisesti vaikuttaa. Joskus, kun sitä ei löydy, saattaa olla jopa itsekin pettynyt, vaikka olisi se osapuoli, joka toteaa, ettei suhteelle ole mahdollisuutta. Ja voihan olla, että hän koki teidän olevan vähän liian erilaisia jostain syystä.

Seuraavan kanssa voi natsata jo paremmin, joten ei kannata lannistua.
 
Todennäköisesti on tottunut hidastempoisempaan elämään. Siinä on kuitenkin aika paljon eroa, asuuko Helsingissä vai Oulussa. Voihan se olla sitäkin, et mies pelkäs siun vahvaa luonnettas. Nää on vaan arvailuja.
 
Todennäköisesti on tottunut hidastempoisempaan elämään. Siinä on kuitenkin aika paljon eroa, asuuko Helsingissä vai Oulussa. Voihan se olla sitäkin, et mies pelkäs siun vahvaa luonnettas. Nää on vaan arvailuja.
Tällasia syitä on ihan turha miettiä ja kuluttaa moiseen typeryyteen aikaa. Jos sitä ei vaan kiinnostanut, oli syy mikä tahansa, niin sitä ei kiinnostanut.
 
vierailijamm
Sillä ei ole mitään väliä miksi mies koki, että ei halua parisuhteeseen kanssasi. Pääasia on, että mies tunsi niin ja kertoi sen sinulle. Me miehet tiedämmme muutamassa sekunnissa kohtaako kemiat vai ei. Parin tunnin tapaamisen jälkeen tietää satavarmasti. Joku toinen mies taasen voi ihastua sinuun helpostikin.
 
vierailija
Sillä ei ole mitään väliä miksi mies koki, että ei halua parisuhteeseen kanssasi. Pääasia on, että mies tunsi niin ja kertoi sen sinulle. Me miehet tiedämmme muutamassa sekunnissa kohtaako kemiat vai ei. Parin tunnin tapaamisen jälkeen tietää satavarmasti. Joku toinen mies taasen voi ihastua sinuun helpostikin.
Muutamassa sekunnissa= miellyttääkö ulkonäkö vai ei.Jos kyllä niin kiinnostuu jos ei niin ei kiinnostu.
 
vierailijamm
Muutamassa sekunnissa= miellyttääkö ulkonäkö vai ei.Jos kyllä niin kiinnostuu jos ei niin ei kiinnostu.
Aivan. Ja siihen ei auta vaikka tapaaminen kestäisi useamman tunnin. Sitä ei vain kehtaa sanoa naiselle minuutin kuluttua, ettei kiinnosta. Lisäksi on niin, että miehelle voisi hyvinkin silti kelvata seksi. On sitten miehen omastatunnosta kiinni, käyttääkö naista hyväksi.
 
Ei se sulta ole pois, jos ap haluaa tällasia asioita miettiä. Ite olen kyllä miettiny ihan oman kehittymisen ja itseni tuntemisen takia.
Ei, ei se multa ole pois. Se on useimmilta naisilta pois. Mitä järkeä on etsiä syytä "itsestään" jos joku ei susta tykkää? Mitä hyötyä siitä olisi? Pitäisikö sitä yritä muokkautua sellaiseksi, että mahdollisimman moni tykkäisi? Ei, ei missään nimessä. Me olemme sellaisia kuin olemme ja jotkut tykkää meistä ja jotkut toiset taas ei. Oli mun mielestä tosi fiksua kertoa tolta kundilta heti, ettei kiinnosta. Ei ap:n vaan kannata miettiä sitä sen enempää.

Lisäksi olen aina ihmetellyt tätä " sä taidat olla liian VAHVA nainen sen makuun". Ihan bullshittiä. Menee samaan kategoriaan toteamuksen "Ne on vaan kateellisia sulle" kanssa.
 

Yhteistyössä