mitä mieltä

  • Viestiketjun aloittaja pipi
  • Ensimmäinen viesti
pipi
mitä mieltä ootte kun paljastu et mun miehellä on suhde ja ei naiseen vaan mieheen..se ei tiedä kumman haluaisi minut vai sen miehen..pyyti minulta aikaa ja kärsivällisyyttä..lapset on 1,3,5,8 ja raskaus rv28 :'( :'(
 
no huh huh sanon minä...ensimmäinen fiilis oli öklötys :'( kun luvin ton..noh mut iteppähän tiiät!!en kyl ees harkitsis sinuna jatkamista mut mikäs siinnä voitte miehenne kanssa mennä yhessä kapakkaan pongailemaan miehiä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Nyt kyllä varmaan joku repii pelihousut mutta kerronpa kuitenkin, nimittäin olen aina sanonut että, itse en varmaan osaisi olla kovin mustasukkainen/vihainen jos mieheni pettäisi miehen kanssa. Onhan siinä ollut kysymys jostain mitä minulla ei ole tarjota. Kuvittelisin itse saavani lohtua siitä ajatuksesta että en voinut tyydyttää(rakkaus tai seksi) miestäni vain siksi, että en ole mies, eikä vaikka siksi etten ole tarpeeksi viehättävä nainen tms. Sehän olisi asia jolle en voisi mitään(siis se etten ole mies). Saatan kyllä olla vähän outo.
En ole kyllä vastaavassa tilanteessa ollu ja pettäminen ja jättäminen nyt on tietenkin eri asia. Kivaa ei ole jäädä yksin.
Voimia sinulle. Niitä varmasti tarvitset. :hug:
 

Yhteistyössä