mitä mieltä?

vieras
Sen paketin voi ottaa rahana tai vaatteina. Kyllä jokainen on sen paketin maksanut omien verotulojensa kautta.

Miksi kaverilta pitäisi saada vaatteet ilmaiseksi "lainaan" ja sitten saada ne huonokuntoisina takaisin... mikäli kaveri ei ole jo ehtinyt myydä parhaita päältä edelleen =)
 
Zoe-F
Onhan siinä sekin, että jos ei olisi tarvinnut tai halunnin sitä äitiyspakkausta, niin vaihtoehtona on se 140 (?) euroa.
Minust se on jokaisest ittestää kii miten tekee, miä ehkä antaisin jollee joka tarvii tms.
 
Nii.. Ku mu mielestä vaan on jotenki rosvoamista, et pyydetään isoja summia jostain äp:n makuupusseista tai vastaavaa. Ja useinkaan huutiksessa ei ees ilmoiteta, et on sen ja sen vuoden äp pakkauksesta. Sen ymmärrän jos esim. muiden tavaroiden lomassa myy, mut muutoin en oikein.. :|
 
Mielestäni tuo on outoa, että sitä ihmetellään miks joku niitä myy.

Totta, se pakkauksen on saanut "ilmaiseksi", mutta kai sinäkin olet joskus veroja maksanut? Ja kun saa valita ottaako pakkauksen vai rahan, niin ostaa rahalla vaikka käytetyt vauvan vaunut niin pitäisikö ne käytön jälkeen antaa jollekin ilmaiseksi, kun on ne "ilmaisella rahalla" ostanut?

Minä en näe siinä mitään väärää, että joku myy äitiyspakkauksen vaatteita/tavaroita jos ei niitä itse ei enää tarvitse tai niitä ei ole koskaan edes käytetty! Monissa lapsiperheissä raha on sen verran tiukilla, että niistä äitiyspakkauksen tavaroista saaduilla rahoilla on käyttöä.
 
Borkku
Mä en näe siinä mitään väärää, olishan sen toki voinu ottaa rahanaki vastaan ja ostaa sit sillä rahalla mitä sit tartteeki. Tarttisko muuten sit neki antaa ilmaseks eteenpäin mitä sillä rahalla on ostanu jos onkin valinnu sen paketin sijasta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Mie ku kerran kyselin parin bodyn peraan niin yx pyysi 10?/kpl!!! Uusia olivat mutta kuitenkin liippasi aikaslailla yli!
Eikö uusi body maksa helpoisti tuon 10 ?/kpl, jopa enemmän.
Kaupasta varmasti löydät mielesiä ja sopivan hintaisia :D
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No se raha o mu mielestä vaan eri asia :D En osaa selittää, se on vaa semmone musta tuntuu-juttu :ashamed:
Henkilö ottaa kelalta vaatteet rahana laatikon sijaan, pitäisikö hänen luovuttaa heti koko summa naapurilleen tai antaa ko. summalla ostetut vaatteet ilmaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Henkilö ottaa kelalta vaatteet rahana laatikon sijaan, pitäisikö hänen luovuttaa heti koko summa naapurilleen tai antaa ko. summalla ostetut vaatteet ilmaiseksi.
No ei. Mut usein mu mielestä niistä pyydetään myös iha liikaa.. Mut ehk munki mielipide alkaa muuttua jossai vaiheessa :D Jos vaikka sit ku ite saan pakkauksen enkä jotain tarvitsekaan :saint:
 
En näe mitään väärää äp vaatteiden myynnillä, varsinkin jos ne hinnotellaan järkevästi, eikä pyydetä törkeitä summia. Se että täälläkin joku haluaa sen ja sen vuoden pakkauksen sen ja sen värisen bodyn ja housut tai tumput tai makuupussin, niin silloin on mun mielestä ihan ok pyytää mitä haluaa. Ei se väärin oo pyytää.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Henkilö ottaa kelalta vaatteet rahana laatikon sijaan, pitäisikö hänen luovuttaa heti koko summa naapurilleen tai antaa ko. summalla ostetut vaatteet ilmaiseksi.
No ei. Mut usein mu mielestä niistä pyydetään myös iha liikaa.. Mut ehk munki mielipide alkaa muuttua jossai vaiheessa :D Jos vaikka sit ku ite saan pakkauksen enkä jotain tarvitsekaan :saint:
Mä en neidillä sitä -98 toppapukkua käyttäny ku oli niin tumma ja se meni jälkeenpäin yhdelle pojalle käyttöön. Tää meni ilmaseks mut olisin mä vieraalta siitä kyl hinnan ottanu ihan hyvällä omalla tunnolla, koska jouduinhan mä maksamaan siitä toppapuvusta kuitenki mitä neidin pällä pidin. Ja tiedän et valinta oli ihan vaan omani ku en sitä pukua halunnu pitää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Henkilö ottaa kelalta vaatteet rahana laatikon sijaan, pitäisikö hänen luovuttaa heti koko summa naapurilleen tai antaa ko. summalla ostetut vaatteet ilmaiseksi.
No ei. Mut usein mu mielestä niistä pyydetään myös iha liikaa.. Mut ehk munki mielipide alkaa muuttua jossai vaiheessa :D Jos vaikka sit ku ite saan pakkauksen enkä jotain tarvitsekaan :saint:
Olen nyt käyttämättömiä äp-bodyja 20snt kirpparilla. En kyllä koskaan edes halua sitä pakkausta, kun siinä ei ole mitään hyvää :D
 

Yhteistyössä