Mitä mieltä talosta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Keittiöremppa ainakin, mutta mitä mieltä muuten? Ainakin on huoneita, mutta sähkölaskukin mukava?

http://www.k-skv.com/omakotitalot/details/7-/41-186-m2-7h-k.html
 
ei ollu kyl ihan mun makuun ainakaan suoraan sanottuna. halvempi yösähkö ei oo plussaks ku siinä et vesivaraajan voi lämmittää sillä yösähköllä mutta muutoin voi olla aika hintavaa hommaa. toi rakennusvuosi ja tyyli sais mut tekemään tosi mittavat kosteus/kuntokartoitukset muutoinkin...
 
Ammattilainen
Onko oikeasti tasakatto? Ei hyvä. Lisksi saattaa olla valesokkelisysteemillä rakennettu, joten ksoteusvauriot ovat mahdollisia- kuntotartoitus olis ihan ehdoton.
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Onko oikeasti tasakatto? Ei hyvä. Lisksi saattaa olla valesokkelisysteemillä rakennettu, joten ksoteusvauriot ovat mahdollisia- kuntotartoitus olis ihan ehdoton.
Tuommonen pulpettikatto? Vähän siis viisto takapihalle päin. Ei olla käyty katsomassa ja lähinnä tuli kiinnostus tuon koon vuoksi. Onhan tuolla paljon puuta, mutta mitä sitten. Ei ainakaan mitään kulunutta maalipintaa. Itse ajattelin, että ihan ok talo, kun keittiön remontoisi. Muu remontti voisi odottaa ja maalia ulkopintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Onko oikeasti tasakatto? Ei hyvä. Lisksi saattaa olla valesokkelisysteemillä rakennettu, joten ksoteusvauriot ovat mahdollisia- kuntotartoitus olis ihan ehdoton.
Tuommonen pulpettikatto? Vähän siis viisto takapihalle päin. Ei olla käyty katsomassa ja lähinnä tuli kiinnostus tuon koon vuoksi. Onhan tuolla paljon puuta, mutta mitä sitten. Ei ainakaan mitään kulunutta maalipintaa. Itse ajattelin, että ihan ok talo, kun keittiön remontoisi. Muu remontti voisi odottaa ja maalia ulkopintaan.
Noi pulpettikatot on kans aika riskaapeleita. Meillä tuli joskus aikanaan vasta korjautetusta pulpettikatosta vettä sisälle ihan kunnolla kun satoi enemmän. Vähän jänskätti laittaa valoja myöhemminkään takas päälle, kun sieltä kattolamppujenkin kohdalta tuli vettä iloisena purona...
 
jos tykkää tyylistä
pitäis tutkia tarkkaan onko kosteutta ja haistella sisäilmaa.. ihan ok siistiltä näyttäisi ja asuttavalta ja vähitellen voisi rempata..mulle kyllä kelpais ennemmin se naapuritalo :)
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja jos tykkää tyylistä:
pitäis tutkia tarkkaan onko kosteutta ja haistella sisäilmaa.. ihan ok siistiltä näyttäisi ja asuttavalta ja vähitellen voisi rempata..mulle kyllä kelpais ennemmin se naapuritalo :)
Ihan oikeasti kelpaisi se naapuritalo meillekin paremmin. Täällä vain ei ole tarjolla ollut moneen kuukauteen mitään muuta. Tuokin ollut myynnissä ties kuinka kauan ja nyt kun aika kulunut niin on tullut ajateltua kaikenmoista remppaa ja tuo asunnon koko houkuttaa. Aika lailla monet tyrmää tuon talon, mutta joku siinä viehättää kuitenkin.
 

Yhteistyössä