Mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
En ostais.
A ) En tiedä missä on Liminka
B ) En halua ok-taloa
C) En halua ainakaan noin tavallista ok- taloa

Mutta....jos mä saisin tuon yläkerran aulan sijoitettua johonkin vaikka tänne meille kotiin niin ois kiva. Siitä tykkäsin :)

poikia3
Ulkopuolelta oli kiva, mutta sisältä vaatisi mun makuuni ison ja kalliin rempan, kaikki pinnat, keittiön kaappien ovet, kaakelit. Juu, ei kiitos, vaikka olisi pääkaupunkiseudulla. Paitsi jos hinta täällä olisi tuo, sitten vosiin siihen remppaan ryhtyäkkin :)

jjj
En ostaisi. Perustalo, joita löytyy kymmenen tusinasta. Ja en kestäisi sitä, että naapurit on noin lähellä. Kyllä omalla pihalla pitää voida pieraista ilman että naapurit kuulee ;=)

vieras
Ihan ok ja muistutti värimaailmaltaan vähän meidän tätä meidän keskeneräistä taloa, mutta ehkä "sisutukseltaan liian tarkkaan loppuun asti mietitty", eikä kauheasti näytä asutun näköiseltä. Toisaalta, kun asuu rakennustyömaalla, niin mikä tahansa valmis talo kelpaisi;)

kuula
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ostaisitteko?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12815560732210&itemcmd=move13&listSize=25&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1379859
Ostaisin heti, jos noin halvalla saisi!

siis
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ostaisitteko?

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12815560732210&itemcmd=move13&listSize=25&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1379859
Ihana ja halpa. Helsingissä saa kaksion tai pienen kolmion tolla hinnalla.

vieras
Kuten jo tuli, minä tykkään ja jos täälläpäin olisi samanlainen ni voisin itsekkin ostaa, mitä niistä väreistä/tapeteista, ne voi aina vaihtaa.
tosin pitäisi olla ehdottomasti oma tontti!

Äippä
Kuka pesee ikkunat? Ihan mukava, mutta terassissa niin paljon ihania ikkunoita, että menisi hermot, kun pitäisi niitä 2x vuodessa pestä. Varmaan useamminkin kun lasten sormista yms. tulisi jälkiä. Muuten ihan ok

kyllä
Oikein kiva talo ja asumisvalmis eikä remonttihuolia vuosiin. Tontti on ihan ok kokoinen omakotialueen tontiksi. Hintakin on minusta ihan ok, mutta en tiedä alueen hintatasosta. Tontin vuosivuokra kyllä kiinnostaisi, sitä ei mun mielestä oltu sanottu tuossa. Suora sähkölämmitys on miinusta noin pohjoisessa, mutta takalla saanee kustannuksia alas ja lämöpumpunkin voi hankkia.

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Kuka pesee ikkunat? Ihan mukava, mutta terassissa niin paljon ihania ikkunoita, että menisi hermot, kun pitäisi niitä 2x vuodessa pestä. Varmaan useamminkin kun lasten sormista yms. tulisi jälkiä. Muuten ihan ok
juu-u, kyllä minäkin jätän talon ostamatta ikkunoidenpesun takia :)

Yhteistyössä