Mitä mieltä tästä: naistyökaveri soittelee miehelle

Siis juttu on tämä, mies on töissä pikkufirmassa jossa useimmat työkaverit naisia. Miehellä ei ole ollenkaan sosiaalisia suhteita työn ulkopuolella lukuunottamatta perhettä.
Naistyökaverin kanssa on välit niin lämmenny ihan tässä puolen vuoden aikana, että kun mies on nyt lomalla niin työkaveri soittelee kuulumisia ja mies juttlee kanssaan (muiden kuullen tosin, ei siis missään piilossa) sellasella hempeellä lässytysäänellä niitä näitä. Mitenkäs sen nyt kuvais, et jos en tietäis ni luulis et vaimon kanssa juttelee, äänen sävyä siis. Kertoilevat toisilleen mitä on puuhailtu tai mitä just on tekemässä, lasten kanssa täs puistossa just jne. Eikä siis työjutuista puhu vaan ihan siitä mitä just on tekemässä.

Et miten muut tähän reagoisi?
 
moikka
kyllä mua ärsyttäisi. mutta eikai siinä mitään pahaa jos se tekee sen avoimesti, mutta kyllä keskustelisin miehen kanssa asiasta. kieltämään en sitä lähtis koska uskon sen vaan pahentavan tilannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Kissa pöydälle!! Eli kerrot miehelle miltä susta tuntuu ja kysyt miksi ei tää nainen ja muut työkaverit voi käydä kylässä silloin kun muu perhe paikalla?
Voi olla että mies kaipaa jotin "omaa" mutta ei tajua että miltä se ulkopuolisesta näyttää.
 
no kuule
no meillä ihan sama tilanne! olen tavannutkin kyseisen naikkosen kun mies halus hänelle perheensäkkin esitellä! jotenkin oli hölmöä kattella kun se akka siinä lirkutti! mies ei petä, sen tiedän! jotenkin siitä akasta sai sen kuvan että oli ihan lääpällään.. ja ukko jutteli niin mukavia ku olla ja voi!
joskus kun meillä on ukon kanssa riitaa niin karjasen että soita sille saatan ämmälle ja natkuta samaan malliin niin näkee sekin sun oikeen luontees!
mua sapettaa kyllä kypällä tollaset akat! eikö nyt jumankauta tajua että se on mun aviomieheni ja hänellä on pieniä lapsia jne...
sorrun joskus jopa tutkimaan ukon puhelinta että onko viestejä lähetelty jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Joo no aika tiukkasanainen "keskustelu" asiasta käyty. Mies on sitä miletä et asiassa ei oo mitään outoo. Et vaimolla vaan hyvä mielikuvitus. Mut aika kummalliselta vaikuttaa :/
Oletko itse töissä? Voisitko saada miehesi ymmärtämään tuntemuksesi, jos kysyisit, miltä hänestä tuntuisi, jos sinä toisit miestyökavereitasi kotiin, kun muu perhe ei ole kotona tai lepertelisit miestyökaverin kanssa puhelimessa niitä näitä?
 
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Tämä ei kyllä kuullosta ollenkaan reilulta. tällästä en hyväksyisi!
 
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pitää olla perheen lisäksi myös niitä muita ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä. Mutta meillä nyt isännän kanssa tämä asia onkin vähän eri, kun kummallakin meistä on kavereina myös toista sukupuolta olevia. Enkä mäkään omia miesystäviäni tuo perhettäni tapaamaan, mieheni ja tämä miesystäväni ovat tavanneet kerran. Toista miesystävääni hän ei ole tavannut. Mä olen tavannut isännän naisystäviä pari kertaa.

Eli en osaisi reagoida asiaan mitenkään, tai siis olisiko se neutraali reaktio sitten.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
tätä peesaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Joo no aika tiukkasanainen "keskustelu" asiasta käyty. Mies on sitä miletä et asiassa ei oo mitään outoo. Et vaimolla vaan hyvä mielikuvitus. Mut aika kummalliselta vaikuttaa :/
Voi olla miehen puolelta ihan viatonta kaveerausta. Joskus miehet ovat vähän sokeita näissä asioissa. Nainen voi olla kypällä ihastunut ja odottaa milloin hyvä hetki iskeä.

 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Joo no aika tiukkasanainen "keskustelu" asiasta käyty. Mies on sitä miletä et asiassa ei oo mitään outoo. Et vaimolla vaan hyvä mielikuvitus. Mut aika kummalliselta vaikuttaa :/
Ei tod työkavereille tarvi puhua lässynlässyn äänellä! Jos työkaveriaan ei pysty tuomaan "päivänvaloon" eli sun näkyville on asiassa todella jotain outoa! Ajattele sitä niin, että voisiko hän pyytää omaan miespuolista kaveriaan kahville/tapaamaan/lenkille tjms. sillain, että olet kotona ja näet kaverin? Jos pystyy niin miksi ihmeessä ei tätä naiskaveria?

joten et todellakaan ole vain hyvällä mielikuvituksella varustettu. Ehkei heillä nyt ole muuta kuin flirttia, mutta vaara tuossa on muuhunkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Pyytäisin ihan viattomasti miestä kutsumaan naikkosen kylään. Sitten saisi ainakin itse nähdä missä mennään.
Joo siis kylässä hänen työkaverit käy silloin kun perhe ei oo kotona. Et jos perhe lähtee vklopuks mummolaan niin saunailta työkavereille takuulla. Kahvilla ei ees käydä kun perhe kotona.
Jos mies on siinä uskossa että vaimo ei tykkää että edes kylään pyytäis työkaveriaan??

 
no meillä
Alkuperäinen kirjoittaja :
Voi olla miehen puolelta ihan viatonta kaveerausta. Joskus miehet ovat vähän sokeita näissä asioissa. Nainen voi olla kypällä ihastunut ja odottaa milloin hyvä hetki iskeä.
Siis TÄTÄ peesaan kypällä! Meillä mies ei todellakaan yritä ketään iskeä tai lirkutella. On vaan oma itsensä niin jotkut naiset käsittävät ihan väärin ja odottavat sitten jotain muutakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
Joo ei mullakaan mitään sitä vastaan oo et kavereita ovat. Mut oikeesti jos en ite ois vieressä seisonu ni ois luullu et hyvinki läheiselle ihmiselle puhuu, kun niin hempeesti lässyti :/ Ja sitte et toinen on ollu pari päivää lomalla ni kysellää kuulumisia kuin olis pitkäänki ollu. Ja lisäks tää on alkanu ihan nyt äskettäin.
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pitää olla perheen lisäksi myös niitä muita ihmisiä ja sosiaalista kanssakäymistä. Mutta meillä nyt isännän kanssa tämä asia onkin vähän eri, kun kummallakin meistä on kavereina myös toista sukupuolta olevia. Enkä mäkään omia miesystäviäni tuo perhettäni tapaamaan, mieheni ja tämä miesystäväni ovat tavanneet kerran. Toista miesystävääni hän ei ole tavannut. Mä olen tavannut isännän naisystäviä pari kertaa.

Eli en osaisi reagoida asiaan mitenkään, tai siis olisiko se neutraali reaktio sitten.
Mutta jos miehesi haluaisi tavata toisen miesystäväsi niin varmasti hänen antaisit sen tavata?

Tässä on se ero. Jos on puhtaat jauhot pussissa, kaveriaan ei tarvitse "piilotella".
 
äippä
Ei menis meillä läpi tommonen, ja mitä kaiken maailman vehtaamisiin tulee...mä oon sitä mieltä et tilaisuus voi tehdä varkaan, oli ihminen kuinka luotettava tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heillo:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Joo no aika tiukkasanainen "keskustelu" asiasta käyty. Mies on sitä miletä et asiassa ei oo mitään outoo. Et vaimolla vaan hyvä mielikuvitus. Mut aika kummalliselta vaikuttaa :/
Ei tod työkavereille tarvi puhua lässynlässyn äänellä! Jos työkaveriaan ei pysty tuomaan "päivänvaloon" eli sun näkyville on asiassa todella jotain outoa! Ajattele sitä niin, että voisiko hän pyytää omaan miespuolista kaveriaan kahville/tapaamaan/lenkille tjms. sillain, että olet kotona ja näet kaverin? Jos pystyy niin miksi ihmeessä ei tätä naiskaveria?

joten et todellakaan ole vain hyvällä mielikuvituksella varustettu. Ehkei heillä nyt ole muuta kuin flirttia, mutta vaara tuossa on muuhunkin.
näinpä ja kun heillä on usein "koulutusmatkoja" (lue pämppäys) paikkakunnalla ja ympäri maatakin, ni aika oudolta tuntuu :/
 
heillo
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä; ei siinä mitään jos ovat kavereita, soittelevat ja on hauskaa yhdessä. Sellainen ei ole haitaksi. Mutta lirkuttelu ja ylihempeällä äänensävyllä jutteleminen saisi mut hulluksi, sitä en katselisi.
Kaverit kavereina, hempeily ja lirkuttelu vaimolle.
Joo ei mullakaan mitään sitä vastaan oo et kavereita ovat. Mut oikeesti jos en ite ois vieressä seisonu ni ois luullu et hyvinki läheiselle ihmiselle puhuu, kun niin hempeesti lässyti :/ Ja sitte et toinen on ollu pari päivää lomalla ni kysellää kuulumisia kuin olis pitkäänki ollu. Ja lisäks tää on alkanu ihan nyt äskettäin.
Itse tunnet miehesi. Jos lässytilässyti kuulostaa oudolle ja varsinkin jos on alkanut hiljakkain, olisin todellakin kyllä varoivainen. Pyytäisin mieheni tuomaan työkaverinsa ehdottomasti päivänvaloon.

Kyllä omasta läheisestä ihmisestä huomaa, jos kaikki ei ole ihan niin platonista kuin pitäisi. Vaikka eivät ole tehneet vielä mitään, niin ei mies kyllä lässytä jos ei mitään vetoa toiseen tunne!! (ellei ole lässytinlässytin luonne aina ollut kaikille)
 
En minäkään yhteyden pitoa ja soittelua vapaa-aikana ihmettelisi. Omallakin miehellä on naispuoleisia työ- ja opiskelukavereita joiden kanssa soittelevat ja tapailevatkin vapaa-aikana.

Mutta tuollainen lirkutteluäänensävy kyllä herättäisi epäilyksiä. :/ Varsinkin jos mies ei ole valmis esittelemään tätä työ(ja ilmeisesti siis muutenkin kun vapaa-ajalla ollaan yhteyksissä)-kaveria perheelle. Meilläkin joku miehen naispuoleinen työkaveri saattaa soittaa ja pyytää vaikka auttamaan jossain pienessä remonttihommassa tai vaan käymään kahvilla. Ja siinäkin pyyntö osoitetaan koko perheelle, vaikka usein sitten kiitän ja kieltäydyn kunniasta. Ja jos joku kaveri käy läheisemmäksi niin kyllä aika pian kutsutaan meille kylään ja tutustumaan.
 

Yhteistyössä