haluaa tulla yöllä viereen. Itse en usko että sylittelyllä olisi yhteyttä asiaan. Mitä sanotte?
vieras 25.04.2009 #1 haluaa tulla yöllä viereen. Itse en usko että sylittelyllä olisi yhteyttä asiaan. Mitä sanotte?
Uudi 25.04.2009 #4 Pidä paljon vaan sylissä siinä kasvaa vauvan turvallisuudentunne. Ei ole mitään haittaa. Ehkäpä se, joka haluaa yöllä viereen onkin turvaton ??
Pidä paljon vaan sylissä siinä kasvaa vauvan turvallisuudentunne. Ei ole mitään haittaa. Ehkäpä se, joka haluaa yöllä viereen onkin turvaton ??
: 25.04.2009 #5 Noin papattaa kaikki vanhan kansan immeisetkin. Antaa papattaa, pidä sie vaan lastasi sylissä
: 25.04.2009 #6 Noin papattaa kaikki vanhan kansan immeisetkin. Antaa papattaa, pidä sie vaan lastasi sylissä
:) 25.04.2009 #7 Vauvan paikka on mahdollisimman lähellä vanhempiaan. Pidä sinä lastasi sylissä niin paljon kuin voit (=ilman että esikoinen tuntee itseäsä hylätyksi).
Vauvan paikka on mahdollisimman lähellä vanhempiaan. Pidä sinä lastasi sylissä niin paljon kuin voit (=ilman että esikoinen tuntee itseäsä hylätyksi).
mievaan08 25.04.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Ei: vauvaa voi pitää liikaa sylissä. Click to expand... Samaa mieltä
Frau Maria 25.04.2009 #10 Ei käy näin. Lapset oppivat nukahtamaan itsenäisesti kunhan kasvavat siihen. Minä olen sylitellyt kaikkia ihan mahdottomasti. Oppivat nukkumaan ihan itse.
Ei käy näin. Lapset oppivat nukahtamaan itsenäisesti kunhan kasvavat siihen. Minä olen sylitellyt kaikkia ihan mahdottomasti. Oppivat nukkumaan ihan itse.