Mitä mieltä tästä koiran myynti-ilmoituksesta?

  • Viestiketjun aloittaja "Iina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="huu";25968602]No ensinnäkin, en velottaisi noin outoa summaa koko paketista enkä ilmottaisi, että lisäkamat maksavat. Laittaisin summan sellaiseksi, jolla olisin valmis luopumaan sekä koirasta että kamoista.

Tuohon tyhmyyteen niin tuliko mieleen, että koira on mahdollisesti hankittu ihan oikeista syistä, mutta mahdollisesti uusi vauva (mahd. allergiat), pakkomutto pienempään kämppään tms. pakottaa henkilön myymään koiran?[/QUOTE]

Jos koira on nelikuinen ja vauva 11 kuukautta, miksi se vauva on uusi???
 
hahah
[QUOTE="huu";25968602]No ensinnäkin, en velottaisi noin outoa summaa koko paketista enkä ilmottaisi, että lisäkamat maksavat. Laittaisin summan sellaiseksi, jolla olisin valmis luopumaan sekä koirasta että kamoista.

Tuohon tyhmyyteen niin tuliko mieleen, että koira on mahdollisesti hankittu ihan oikeista syistä, mutta mahdollisesti uusi vauva (mahd. allergiat), pakkomutto pienempään kämppään tms. pakottaa henkilön myymään koiran?[/QUOTE]

ja vielä sen verran, että kyllä ihmiset on hyvinkin perillä koirien hinnoista, kallis koira jää koditta, koska rotukoiran saa jo tuolla 750€ ja yleensä hintaan kuuluu ainakin madotus, ruokaa ja pieni panta mahdollisesti.
oma sekarotuiseni maksoi 200€, koira oli madotettu, opetettu sisäsiistiksi ja mukaan tuli pieni pussi ruokaa.
ja omassa koirassani on "vain" kaksi eri rotua.
 
hahahah
mä voisin laittaa kirpparille myyntiin mun rukan takin, maksoin siitä 250€, mutta olen kuitenkin muutaman kerran sitä pessyt, korjauttanut yhden napin ja ainiin, menihän mulla bensaankin rahaa kun ostin sen takin kauempaa... eli hinnaksi vois laittaa kirppiksellä 300€? vai jopa enemmän? koska takki on kuitenkin mulle todella rakas. ja pitäsköhän siihen sit laskee vielä se sähkön ja vedenkulutuskin, kun pesin?
 
Hölmöläinen
Onko tässä oltu nyt ihan tosissaan? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Koira noin nopeasti annetaan pois ( mahdollisesti jo pilattuna ja sitten pyydetään oikein extra-hintaa.
 
"Minna"
Tuolla tavalla ajateltuna meidän 9v koira maksaisi aika tavalla. Eläinlääkärissäkin käynyt runsaasti + muutamat 500 euron leikkaukset+ automatkat ympäri suomea+ näyttelyt ja muut kokeet ja ruokapussit....heh heh....ei taitaisi muutama tuhatlappunen riittää.
 
"huu"
[QUOTE="vieras";25968636]Jos koira on nelikuinen ja vauva 11 kuukautta, miksi se vauva on uusi???[/QUOTE]

No, siis noi oli vain esimerkkejä siitä miksi JOKU saattaisi luopua koirastaan, ei liittynyt nyt vain tähän tapaukseen. Toisekseen, onhan 11kk vauva vielä aika pieni, eikä kaikkia mahdollisia allergioita huomata välttämättä heti.

Mutta tosiaan, hyvinkin mahdollista, että kyseisen ilmoituksen laittaja on joko provoilija tai sitten muuten vaan hidas mieleltään.
 
"vieras"
Ohoh. Rekisteröidyn rotukoiran mukana ollaan kyllä saatu mukaan ruokaa yms.. Nykyisen rotukissan mukaan tuli ruokia (märkää + kuivaruokaa), kissalle oma peti ja lelukin mukaan. Olin aika äimänä kun olin kasvattajan ohjeiden mukaiset ruoat jo hankkinutkin (no eipä ne hukkaan menneet, kyllä katti ne kaikki söi :D) ja hankkinut oman pedin (otin sen mukaankin kotipaikan hajuja mukaan uuteen kotiin tuomaan). Enkä saanut hintaerittelyä, mistä mikin euro muodostui ;).

Mutta kyllä meiltä jäisi tuon hintainen seropi ostamatta nykyisen omistajan kuluineen :D!
 

Yhteistyössä