Mitä mieltä pojan huoneesta? Sisustusvinkkejä?

vieras
Ihan kiva muuten mutta laittaisin sisustustarroja seinille sillä nyt jotenkin tyhjän ja valjun oloiset. Tai sitten jotain lasten tauluja tms. Myös muutama värikäs lattiatyyny tms olisi kiva.
 
kinuski
Meillä on kuopuksen huoneessa ihan samat värit :D. Meillä on just tuo limenvihreä matto, ja se on kyllä kiva. Ainoo huono puoli että sinne hukkuu pikkulegojen osia. Verhoina meillä on tuo raidallinen, minkä kuvan laitoit, ja minusta se tuo väriä kivasti, ei ole liian limenvihreää. Mä olen miettinyt sinisiä säkkituoleja, mutta tuo huone on niin pieni että tulee ehkä liian ahtaaksi. Tv-tasona on ikean valkoinen lack-sohvapöytä, ja sitten valkoinen lack-pikkupöytä, minkä kanssa siniset ja vihreät mammut-tuolit.
Ei tuonne teidän huoneeseen mun mielestä tarvi lisää mitään ahtaa, kiva kun on tilaa leikkiä, mutta jos vaikka seinälle jotain laittais piristämään. Meillä esim. on näitä sinisinä ja vihreinä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60099178
 
taulupää
Terve! Kiva huone. :)
Taulujen laittamisesta, jos olet huolissasi siitä että vuokra-asunnon seinään tulee reikiä, kantsisko asentaa seinän yläosaan, lähelle katonrajaa kisko, johon taulut kiinnittää. Se olisi siisti ja sen voisi jättää paikoilleen jos joskus muuttaa?

 
lightyear harmaana
Kiva huone! Tykkään kovasti (ja ompas siisti! ) Samoista väreistä tykkään, pojalla on nyt limenvihreää, turkoosia ja sinistä huoneessa. Ehkä jos ottaisit sinistä käyttöön niihin uusiin juttuihin mitä aiot laittaa? tummansinistä tai vaalean sinistä.
Tykkääkö lapsesi värittää/piirtää/pelata lautapelejä? Sellainen lasten pöytä ja pari tuolia voisi tuoda tasapainoa huoneeseen :)
 

Yhteistyössä