Mitä mieltä pitäisikö romanit päästää baariin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää tuli mieleen kun sini ariel koitti päästä romani naisten kanssa mun kantakuppilaan hyvinkäällä. Enhän mä kaikkia romaneita edes tiedä ketä hyvinkäällä. Mut omia kokemuksia. Me esim istuttiin monesti vaavan kaa puistoissa ja dokailtiin ja välil savuu ja tarjosin monesti kahvit siinä puiston vieressä olevassa kahvilassa ja työntelin pyörätuolii ja puhuttiin nyt ihan mitä vaan. Koitin sitä saada edes välil nukkuu mun asuntolaan et olis sänky. Mut se oli jääräpää ja halus mielummin nukkua pyörätuolissaan hyvinkään teatterin katoksen alla yöt. Välil pidin seuraa myöhään.
Tai yks mertsi senkin kaa tullu juttuun ja välil vielkin nähdään ihan mukava mies ollu mulle eikä mitään ongelmaa oo ollu koskaa.
Ja sit täällä on yks iso romani joka auttaa kirkkoakin yks kesä se alkoi paistaa makkaraa kirkon väen kanssa ja huikkas meillle ku dokailtiin siin vieres et tulkaahan poijjaat syömään makkaraa et jaksatte dokaa😊.

Sit yks ellu on aivan mahtava romani nainen. Se on heittäny meitä autol monesti toki ollaan annettu korvaus ja käyttäny meit tietyis paikois ku o haluttu jotain.

Huumorintajunen naine ja välil mulle vitsaili et joko mennään naimisiin ja muut läppää ja aivan mahti nainen ja avulias on.

Näytti et miiku ei ollu ovella.

Mut se on selvä et mitään terävää ei saa baariin ottaa ja ne pitää tarkistaa kaikilta asiakkailta ku kännissäkun kilahtaa ni sitä sit helpommin käyttää.
Mul ei hyvinkään romaneista omalla kohalla oo pahaa sanottavaa. Kyl kaikille pitää antaa mahdollisuus pitää hauskaa ja laulaa.
Se et romanit juo huonosti muka ei oo selitys. Olin pe illan kultakalas ja siel oli yks pariskunta jotka joi yhen kaljan ja lauloi pitkään siellä sen enempää ostamatta.
 
vierailija
Kyllä se vaan niin on, että kun romanit astuu baarin ovesta sisään, alkaa ongelmat. Meilläkin baari joutui luopumaan ilta-aukioloista, varmaankin ihan jo viranomaisten määräyksestä, jatkuvien järjestyshäiriöiden takia ja tavalla tai toisella niihin liittyi aina samat romanit. Nyt se on lähinnä pelkkä lounasravintola. Eli vähintäänkin sen ensimmäisen kerran ongelmien jälkeen saa jo antaa mun mielestä porttarin. Mielummin ei lainkaan sisään. Miettiköön sitten, miksi heitä syrjitään. Ihan oman heimon syytä, että kun osa perseilee, niin loputkin leimataan, vaikka joukossa olis se muutama asiallinenkin tyyppi. Sen muutoksen vaatiminen pitäisi lähteä ihan sen oman heimon sisältä ja laittaa nää perseilijät kuriin ja nuhteeseen omien toimesta. Itsekin haluaisin sen drinksuni juoda ilman, että pitää pelätä, koska sattuu se ohi mennyt puukko tai luoti omaan nahkaan, vaikka ei olis osaa eikä arpaa koko tilanteeseen.

Ja ei, en ole rasisti, mutta sen verran elämää nähnyt, että valitettavasti en luota tähän heimoon yhtään. Ja se on ihan heidän omaa syytään. Mitäs käyttäytyvät ja toimivat niin kuin toimivat.
 
vierailija
Joo siis raukat kantaa asetta ja pelkurit pitäisi jo aikuisena todeta et vittu joku on erimieltä ja hyväksyä se eikä uhkaa väkivallalla koska se on raukan tie asiat hoituu puhumalla ja erimielisyys ei ole syy raivo pillastumiseen joskus tulee sammakoita suusta ja joskus voi suodattaa sen ja heittää takas joku yhtä spede läppä. Koskee kaikkia
 

Yhteistyössä