Mitä mieltä (pikkujouluista)

• Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti
PikkuPukki
Nyt on sitten minun pikkujouluni vietetty männä viikonloppuna ja kait minäkin sitten vedin vähän överit kun tuollainen parikymppinen toimistosihteeri sai houkuteltua minut asunnolleen "juttelemaan" ja kyllä tällainen yli nelikymppinen äijä oli aamulla ihmeissään että mitä on tapahtunut. Ja en edes ollut kännissä mutta näköjään helposti hyväksikäytettävä. Niin ja jos minua alatte pettäjäksi haukkumaan niin ähäkutti! Olen jo valmiiksi vapaalla!

Tuskinpa sitä tämä ensimmäistä kertaa pettämään ajautunut osaa ennustaa, että tänä iltana varmaan petän vaimoani/miestäni ensimmäisen kerran.
Aikuisen ihmisen luulis ymmärtävän rajansa ja kykynsä sietää alkoholia. Jos ei muutenkaan juo, ei kannata kitata pikkujouluissa sitä ilmaista viinaa niin, ettei tolkku enää pelaa. Vastuu on itsellä, viinan piikkiin on ihan turha pistää yhtään mitään. Mun mies joi lähemmäs kakskymmentä olutta, vaikka juo yleensä vain pari kertaa vuodessa, eikä siltikään pettänyt. Tossut oli vinossa mutta sepalus kiinni.

Ja pointti nyt oli siinä, että jos ei ne pikkujoulut nyt ole ainoa tilaisuus vuodessa, missä puoliso on ilman toista puoliskoa liikenteessä, niin se pettäminen vois tapahtua ihan minkä tahansa häppeningin yhteydessä, ei siihen nimenomaan pikkujouluja tarvita. Voihan se käydä vaikka halloween-bileissäkin :D.

Yhteistyössä