mitä mieltä ootte

No niin lapsen syntärit lähestyy ja kutsuttu on sisarukset perheineen. jokasella joku ihme selitys "ei autoo"(linkarit kulkee) "ei päästä kun on oman lapsen synttärit" mutta tää oli huippu," ei ihan siihen aikaan keritä,lapsi ja isi menee uimaan aamupaiväl ja sit päikkäreille tulaan kun on herännyt"
Siis aina jos mä oon menyt jonkun synttäreille niin omat menot on siiretty jotta ollaan ajoissa synttäreillä. Pitäiskö sitten tästälähin olla myös hiukan epäkohtelias ja keksiä ja omat menot juuri silloin kun kutsu kävisi. Ehkä ensivuonna en sitten kutsu ketään.
 
"mie"
No se että on oman lapsen synttärit, on varmaan ihan hyväksyttävä selitys. Jos kyseessä on joku tavallinen uintireissu, niin sen jättäisin itse väliin. Me mennään juhliin usein myöhässä lasten päiväunien takia. Jos ne jättää väliin niin menee heti huudoksi koko homma :)
 
fhdg
onko teillä ollu just joku tauti??
synttärit on vähä rasittavia, kun viikonloput olis kuva viettää perheen kans ja kylätellen siellä missä milloinkin haluaa. vähän pakkopullaa. valitettavasti. mutta itse olen tämän pullan jo syönyt, mutta muistan ajan jolloin oli vaikeaa lähteä just tuon takia.
 
"Minä"
Täällä ainakin on vauva/perheuinneissa kiinteähinta eli vaikkei siellä käviskään joutuu siitä maksamaan, joten kyllä me ainakin mentäs uimaan ja sen päälle vielä päikkärit ennenkö mentäs mihkään synttäreille..
 
kääkkis
Minä jättäisin kyllä menot väliin, jos jollain synttärit. Kuulostaa ap:n juttu erittäin tutulta... Ja kun niitä synttäreitä tässä niin hirveästi järkätäänkin :( Miksi ei voi suoraan sanoa, että ei kiinnosta. Tulee itselle aina ihan tyhmä olo.
 

Yhteistyössä