Mitä mieltä ootte aikuisista pleikkaria pelaavista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Kyseliä
  • Ensimmäinen viesti
"rrr"
En mitään mieltä, mihinkään suuntaan. Paitsi jos pitäisi lähteä tekemään jotain "ok harrastukset miehelle"-listaa niin olisihan toi paljon korkeammalla kuin moni muu.
Joku 5-10h viikossa on niin vähänkin että ei pitäisi vaikuttaa mitenkään, paitsi tosiaan jonkun asennevammaisen "yhyy lapsellista, en tajuu"-ihmisen mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;29095072:
Oliko tää vitsi, jota en tajunnu? Ite pelaat, mutta yli 30v ei saa enää pelata? :D
Veikkaan vitsin olevan siinä että se pelaa pc:llä eikä noilla "leluilla".

"juuei"
minun kokemusteni mukaan, ne kumppanini, jotka pelasivat, eivät muutoinkaan olleet mitään järjen jättiläisiä.
Vastuuttomia renttuja.
Oli jääneet aika monessa asiassa lasten tasolle.
Minua alkoi inhottaa.
Nyt on vastuullinen, aikuinen mies, joka on paljon netissä, mutta hän tekeekin kaikkea harrastuksiin liittyviä postauksia,
etsii tietoa ja ansaitsee rahaa:)

en tajua vieläkään
[QUOTE="juuei";29095115]minun kokemusteni mukaan, ne kumppanini, jotka pelasivat, eivät muutoinkaan olleet mitään järjen jättiläisiä.
Vastuuttomia renttuja.
Minua alkoi inhottaa.
Nyt on vastuullinen, aikuinen mies, joka on paljon netissä, mutta hän tekeekin kaikkea harrastuksiin liittyviä postauksia,
etsii tietoa ja ansaitsee rahaa:)[/QUOTE]

:LOL:
ja koska sun mieskokemukset on tollasia, minkään muunlaisia miehiä ei VOI olla olemassa?

Mun mies on fiksu, etsii netistä infoa asiasta kuin asiasta (tosin ei roiku facessa tai jonninjoutavilla palstoilla), harrastaa erilaisia asioita, tienaa rahaa reilusti :D ja SILTI pelaa. Vastuullisempaa miestä saa hakea. Miksi ihmeessä ei saisi pelata kun se on mainiota viihdettä.

Mä voin tunnustautua ihan rehellisesti olevani lapsellinen. Tykkään pelata. Tykkään leikkiä lasten kanssa muutenkin. Pelataan pleikalla ja wiillä, mutta myös ihan korttipelejä sekä lautapelejä. hauskaa ajanvietettä. Ei tästä ole kuin kaksi vuotta kun leikin lasten kanssa ulkona hippaa, kirkkistä, keinupehvistä yms... ulkopelejä. Ja olen ihan vastuullinen neljän lapsen työssäkäyvä äiti. Miten mun pelaaminen olisi keneltäkään pois? Enemmän olen "pois" kun olen esim facessa, luen lehtiä netissä tai teen kotona töitä koneella. Tästä 2+:sta nyt puhumattakaan...

Välillä pelataan miehenkin kanssa kahdestaan pleikalla. Onneksi mun mies ei ole tiukkapipo joka tuomitsee mun lapsellisuuden...

Onneksi ollaan erilaisia. Pidetään erilaisista asioista.

"elisa"
Mä olen pelannut pleikkaria ihan 2000-luvun alusta saakka (oon syntynyt 92), silloin pleikka oli uus ja jännä juttu, mutt silloinkaan en mieltänyt sitä vain lapsille ja nuorille tarkoitetuksi.

Nyt pelaaminen on oikeestaan jäänyt, mutt johtuu vain siitä että mun pleikka on sukulaisilla :D

ja siis osa peleistähän ei tosissaan oo tarkotettu lapsille. silleen harmi että aikuiset kummiskin ostaa niille 10v:lle niitä k18 pelejä. noh, taidan olla vähän tekopyhä, kyll mäki vinguin vanhemmilta ett ostakaa ny toi murhatappoteurastusseksi-peli :p

POINTTI siis se että enpä ihmettele jos joku aikuinen sanoo pelaavansa GTA, mäki pelaan! Ja ei tarvii olla mikää nolife voidakseen pelata pleikkaa...niiku jotku kuvittelee.

"rrr"
Kertoo mielestäni muuten aika paljon ihmisestä jos ei pysty "käsittämään" jotain asiaa jos ei itse välitä siitä, oli kyse nyt sitten harrastuksesta, lempiruoasta, lomamatkakohteesta tai lempiväristä.

Siis että jos oletettavasti täysjärkinen ja kaikin puolin ok (kun kerran yhdessäkin ollaan) aikuinen mies sanoo että pleikalla pelaaminen on hauskaa/rentouttavaa/mielenkiintoista/kehittävää vapaa-ajan touhua niin ei kykene hyväksymään sitä koska omasta mielestä se ei ole, koska omasta mielestä se on lapsellista, koska omasta mielestä hauskoja/rentouttavia/mielenkiintoisia/kehittäviä vapaa-ajan touhuja on lukeminen, puutarhan hoito, aivot narikkaan-keskustelupalstailu ja Wallander.

Tällaisia ihmisiä on aina kaikki "mitä asioita tai tapoja ette ymmärrä"-ketjut täynnä, ihmisiä jotka ei - voi - ymmärtää miksi jotkut käyttää punaisia sukkia kun siniset sukat nyt on kuitenkin hienompia.

Ahdistaa. :D

"dee"
Mies pelaa pleikkaa ja se on ihan ok. Monesti kyllä pelaa vasta kun muut on nukkumassa. Viikonloppunakin laulettiin kaikki Singstaria ja kivaa oli. Aijon kohta laittaa itelle sen ensimmäisen nindendon olkkariin ja pelata Mario peliä :)

"vieras"
[QUOTE="hmmm";29095123]:) tää ei olekaan se harrastus.[/QUOTE]

Justhan sä kehuit, että et ymmärrä pelaamista etkä netissä olemista, paitsi jos se liittyy siihen sun harrastukseen :D

"vieras"
[QUOTE="juuei";29095115]minun kokemusteni mukaan, ne kumppanini, jotka pelasivat, eivät muutoinkaan olleet mitään järjen jättiläisiä.
Vastuuttomia renttuja.
Minua alkoi inhottaa.
etsii tietoa ja ansaitsee rahaa:)[/QUOTE]

:LOL: Vaikka mun mies pelaa 1-10 tuntia viikossa niin on muuten kyllä täydellinen mies :) Itse en katsoisi miestä, joka istuu paljon netissä :(

"juuei"
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua vieläkään;29095134:
:LOL:
ja koska sun mieskokemukset on tollasia, minkään muunlaisia miehiä ei VOI olla olemassa?

Mun mies on fiksu, etsii netistä infoa asiasta kuin asiasta (tosin ei roiku facessa tai jonninjoutavilla palstoilla), harrastaa erilaisia asioita, tienaa rahaa reilusti :D ja SILTI pelaa. Vastuullisempaa miestä saa hakea. Miksi ihmeessä ei saisi pelata kun se on mainiota viihdettä.
Ei mekään olla facessa, ym idiotismiin pohjautuvilla sivuilla.
Tämä on kyllä yksi sellainen ja harkitsen vakavasti häipymistä.

"vieras"
Ymmärrän vielä sen, että nuori mies K-18 - muutamia vuosia ylöspäin pelaa.
Mutta että aikuiset miehet! :D
Moni joka kehuu täydelliseksi mieheksi näitä peleillä leikkiviä miehiä,
uskon, että eivät tiedä paremmasta, tai kriteerit ovat suht alhaalla.

"äiti88"
No, viihdettä se on. Jonkinlainen harrastus. Oma mies (26v) pelaa myös pleikkaria, mutta onneksi on vähentänyt sitä lapsen tultua roimasti. Pelailee lapsen mentyä nukkumaan, yhteensä ehkä 2-3 h /viikossa. En halua että lapsi koukuttuu pelaamiseen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29095395]Ymmärrän vielä sen, että nuori mies K-18 - muutamia vuosia ylöspäin pelaa.
uskon, että eivät tiedä paremmasta, tai kriteerit ovat suht alhaalla.[/QUOTE]

Mutta täällä istuminen on aikuiselle jees? ;) Minä jos kuka tiedän huonoista miehistä ja omani on täydellinen, siitä huolimatta että pelaa pleikalla joskus. Saan kuulla kehujakin miehestä jatkuvasti <3

[QUOTE="vieras";29095395]Ymmärrän vielä sen, että nuori mies K-18 - muutamia vuosia ylöspäin pelaa.
uskon, että eivät tiedä paremmasta, tai kriteerit ovat suht alhaalla.[/QUOTE]

En mä tiedä millaiset kriteerit sulla on täydelliselle miehelle. Mutta kyllä mun mielestä sellainen mies, joka mm. - on hyvä palkkaisessa työssä, osallistuu tasapuolisesti kotitöihin, leikkii päivittäin lasten kanssa, huomioi vaimoaan monin eri tavoin (esim. hieroo, tuo herkkuja kaupasta pyytämättä jne.), osaa ja haluaa keskustella kaikista perhe-elämään ja parisuhteeseen liittyvistä asioista, ei harrasta baareissa tai illanvietoissa käymistä ja asettaa perheen etusijalle noin muutenkin, näin muutamia ominaisuuksia mainitakseni - on aika täydellinen mies. Epäilenpä että sulla ei ole sen parempaa, joten ei todellakaan ole kriteerit kovin alhaalla ja en voi oikeastaan parempaa miestä kuvitella.

Ja kyllä mieheni on kolmekymppinen ja pelaa tietokone-, konsoli- ja lautapelejä, kuten minäkin.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";29095434]Mutta täällä istuminen on aikuiselle jees? ;) Minä jos kuka tiedän huonoista miehistä ja omani on täydellinen, siitä huolimatta että pelaa pleikalla joskus. Saan kuulla kehujakin miehestä jatkuvasti <3[/QUOTE]

Ei ne sun miestäsi näe niinkuin asuisivat sen kanssa.
mitä sitä on muiden mielipiteillä väliä?
Eikös omasi ole tarpeeksi pätevä?
Myönnän myös täällä roikkuminen on hölmöä, mutta siitä ei ollutkaan kyse.

"vieras"
En mä tiedä millaiset kriteerit sulla on täydelliselle miehelle. Mutta kyllä mun mielestä sellainen mies, joka mm. - on hyvä palkkaisessa työssä, osallistuu tasapuolisesti kotitöihin, leikkii päivittäin lasten kanssa, huomioi vaimoaan monin eri tavoin (esim. hieroo, tuo herkkuja kaupasta pyytämättä jne.), osaa ja haluaa keskustella kaikista perhe-elämään ja parisuhteeseen liittyvistä asioista, ei harrasta baareissa tai illanvietoissa käymistä ja asettaa perheen etusijalle noin muutenkin, näin muutamia ominaisuuksia mainitakseni - on aika täydellinen mies. Epäilenpä että sulla ei ole sen parempaa, joten ei todellakaan ole kriteerit kovin alhaalla ja en voi oikeastaan parempaa miestä kuvitella.

Ja kyllä mieheni on kolmekymppinen ja pelaa tietokone-, konsoli- ja lautapelejä, kuten minäkin.
No, mulla on sitten vielä parempi!Kun ei koe tarvetta pelata, vaan harrastaa aidosti urheilua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";29095741]Ei ne sun miestäsi näe niinkuin asuisivat sen kanssa.
mitä sitä on muiden mielipiteillä väliä?
Eikös omasi ole tarpeeksi pätevä?
Myönnän myös täällä roikkuminen on hölmöä, mutta siitä ei ollutkaan kyse.[/QUOTE]

Säälittävä yritys, kertoo kyllä sinun tyytyväisyydestä mieheesi :) Ei asu meidän kanssa, mutta meillä on oikein avoimet välit ystävien kanssa, tietävät miten eletään jne. Minulle mieheni on täydellinen, sinun miestäsi en kelpuuttaisi. Hyvä, että sinulle kelpaa, sehän se tärkeintä!

Yhteistyössä