mitä mieltä olette tstä?

• Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
mielipiteitä
Meillä siis iso lypsykarjatila ja olemme harkinneet lasten laittamista hoitoon koska kaikki ns. ylimääräiset hommat jää kokonaan tekemättä ja perushommat tehdään kauhealla vauhdilla jotta ehtii löapset vahtimaan. Olisko hyvä laittaa lapset hoitoon vai onko se teistä väärin kun on tavallaan töissä kotona?

Mä oon kasvanu osan lapsuudesta lypsytilalla. Pitäähän pieniä lapsia hoitaa. Hoitoon vaan :) Töitä riittää varmasti ja lapset voi niihin osallistua myöhemmin kun varttuvat! On jopa vaarallista jos ei ole ketään hoitamassa lapsia. Tai voi olla.. riippuu asianhaaroista.

Mä kans teen töitä kotona ja mulle sanottiin kun hain hoitopaikka, et sähän oot kotona ja ei mitään kiirettä antaa paikkaa lapselle :headwall: En pysty t :headwall: äyspainosesti tekemään kun on lapsenkin kanssa oltava, niimpä joudun tekeen illalla myöhään myös. Jaksaisin paremmin lastenkin kanssa jos ei olisi vaativa räpätäti koko päivää pyörimässä =)

ap
Niinpä minäkin ajattelin et vähintään meidän sukulaiset tulee haukkumaan meidät jos hoitoon viedään, ja lapset siis kyllä nukkuvat aamutöiden ajan kun tullaan klo7 pois mut illaalla ovat mukana navetalla.

Yhteistyössä