niin,entä jos esim. laihduttajalle ei ole kevyttä vaihtoehtoo? eikö sillon ole lupa ottaa sokereita pois päältä,jättää liika kermavaahto syömättä?
jos jo tiedät ettei tuo ihminen jotain syö niin miksi tarjoot niitä silti?
mä en itse loukkaantuisi jos vieraani niin tekisi. jos en ole älynnyt kysyä mistä pitävät tai laittanut tarpeeksi eri vaihtoehtoja on sitten tyydyttävä siihen ettei kaikki syö kaikkea.
kyl mä itsekin saatan pullasta ottaa ne sokerit päältä pois,jos pullaa sattuu mieli tekeen. tosin syön pullaa vain kotona ja se itse leipomaani.
ehkä mua sitten ärsyttää vaan eriasiat kun näköjään muita täällä..
kysyppä mitä se syö ilman että jättää osan lautaselle,jos siis enää sille ihmiselle mitään tarjoat.
jos jo tiedät ettei tuo ihminen jotain syö niin miksi tarjoot niitä silti?
mä en itse loukkaantuisi jos vieraani niin tekisi. jos en ole älynnyt kysyä mistä pitävät tai laittanut tarpeeksi eri vaihtoehtoja on sitten tyydyttävä siihen ettei kaikki syö kaikkea.
kyl mä itsekin saatan pullasta ottaa ne sokerit päältä pois,jos pullaa sattuu mieli tekeen. tosin syön pullaa vain kotona ja se itse leipomaani.
ehkä mua sitten ärsyttää vaan eriasiat kun näköjään muita täällä..
kysyppä mitä se syö ilman että jättää osan lautaselle,jos siis enää sille ihmiselle mitään tarjoat.