Mitä mieltä olette tällaisesta AIKUISEN käytöksestä

niin,entä jos esim. laihduttajalle ei ole kevyttä vaihtoehtoo? eikö sillon ole lupa ottaa sokereita pois päältä,jättää liika kermavaahto syömättä?
jos jo tiedät ettei tuo ihminen jotain syö niin miksi tarjoot niitä silti?
mä en itse loukkaantuisi jos vieraani niin tekisi. jos en ole älynnyt kysyä mistä pitävät tai laittanut tarpeeksi eri vaihtoehtoja on sitten tyydyttävä siihen ettei kaikki syö kaikkea.
kyl mä itsekin saatan pullasta ottaa ne sokerit päältä pois,jos pullaa sattuu mieli tekeen. tosin syön pullaa vain kotona ja se itse leipomaani.
ehkä mua sitten ärsyttää vaan eriasiat kun näköjään muita täällä..
kysyppä mitä se syö ilman että jättää osan lautaselle,jos siis enää sille ihmiselle mitään tarjoat.

Moi
En ehkä jaksais loukkaantua, mutta ihmettelisin moista käytöstä kovasti mielessäni.

Tietty jos sitä oikeasti jatkuu ja jatkuu, joka kerta jättää aina jotain, niin sit kyllästyisin tarjoilemaan. Allergiat sun muut voi mun mielestä ihan kertoa, vai onko ne salaisuuksia?

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja onko?:
Alkuperäinen kirjoittaja onko hyväksyttävää?:
Onko hyväksyttävää jättää esim marsipaaniruusut tms. syömättä? Tai ne sokerihelmet, jotka on todella kovia? Onko ne niin olennainen osa sitä kakkua/leivosta, että niiden syömättäjättäminen on tokeröä?
Sanoisiko joku mielipiteensä tähän?
jokainen tehkòòn tavallaan, enemmàn arsyttàà ne jotka kyttààvàt mità toinen lautaselleen ottaa ja siihen jàttàà

vierasillakin olen tarkkana mitä syön. enkä yleensä ota sitä mistä epäilen etten pidä.
mutta useesti on käynyt niin että ah niin ihanan näköinen suklaaleivos ja täytekakku on ollut niin uskomattoman pahaa ettei sitä vaan ole alas saanut.
kyseessä oli viä nirppis sukulainen joten koitin syödä mahd. paljon ja syötin miehelleni loput joka sekin nieleskeli pitkinhampain.
joskus siis se oma leipomus voi olla pahaa..vaikka kuinka yrittää :D

siis voi elämä
Siis TÄH?! Mitä mieltä!? EI kukaan voi kenenkään syömisiä tuollai vahata.. Iteki jätän hillokohdan pois, koska en tykkää, jätän kovat hopeakuulat reunalle, kerman jos on liikaa, hampurilaisista suolakurkun, tortilloista jalapenon jne jne jne............
Toisille voi vaikka vaan liikamakeasta voi tulla huono olo. Ja mikäs sen lapsellisempaa käytöstä kuin tuollainen toisen kyttääminen ja valittaminen. Ihemtyttää miten monet täällä peesaa ap:ta.

Olkaa hiljaa ja olkaa onnellisia ruuasta!!!!!!!!!!!!! Joissaki maissa syödään niljakkaita matoja, etanoita, koppakuoriaisia, puuta, sammalesta imetään nestettä jne. kun ei muuta ole saatavilla!

**
No minä kyllä ihmettelen sitä miksei aikuinen ihminen voi kylässä vaikka sitten pitkin hampain syödä sen mitä on ottanut vaikka ei siitä niin pitäisikään? Minä ainakin pyrin siihen että sellaista en ota mistä tiedän että en tykkää. Jos sellaista satun kuitenkin lautaselleni ottamaan, minä syön sen silti. Näin on tapahtunut useasti kun olen jotain piirakkaa/kakkua tms. ottanut joka ei sitten olekaan kauhean hyvää ollut, olen sen silti syönyt. En ole vielä tähän mennessä siihen kuollut. Ei mulle tulis mieleenkään jättää syömättä jotain sellasta mitä ite olen lautaselleni rohmunnut josta en sitten maistettuani satukaan pitämään. Kylässä näin! Vähän kohteliaisuutta...

Yhteistyössä