Mitä mieltä olette miehestäni? Hänen mielestään yritän vain tossuttaa :(

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Viikon aikana ollut baarissa joka toinen ilta, ottanut siis ihan kännit. Nyt pitäis taas päästä liikenteeseen, eikä auta vaikka pyydän ettei lähtisi. Normaalistikin käy baarissa joka viikko vähintään kerran, yleensä kuitenkin 2-3 kertaan. Minun on turha sanoa mitään, koska jos hän joskus tekisi mielikseni, hän olisi omasta mielestään sen jälkeen mun tossun alla..
Meillä on 2 pientä lasta.
 
nekku
Juoppo. En kattois tollasta... Kerta viikkoon vois EHKÄ mennä vielä, jos muuten olis unelma ja rakastava mies, mutta toi on jo tosi epänormaalia!! 3 kertaa viikossa on 3 kertaa liikaa viikossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Juoppo. En kattois tollasta... Kerta viikkoon vois EHKÄ mennä vielä, jos muuten olis unelma ja rakastava mies, mutta toi on jo tosi epänormaalia!! 3 kertaa viikossa on 3 kertaa liikaa viikossa.
ihan jo alkoholinkäytön määrän suhteen... Ja pistää myös miettimään, kellä keskituloisella perheellä on VARAA maksaa 3 baari-iltaa viikossa? Jos kyse ei nyt ole mistään "otan yhden oluen nurkkakuppilassa"
 
Kaikki kotona
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Juoppo. En kattois tollasta... Kerta viikkoon vois EHKÄ mennä vielä, jos muuten olis unelma ja rakastava mies, mutta toi on jo tosi epänormaalia!! 3 kertaa viikossa on 3 kertaa liikaa viikossa.
Jos olis mun unelmamies niin ei olis tarvetta käydä kerran viikossa baarissa. Mä en vois ikinä katella tuollaista miestä joka kokoajan ryyppää. Viina pilaa niin paljon hyviä miehiä ettei mitään järkee.
 
ap
Hänen mielestään jos hän jättää baarissakäymiset niin keksin sitten jonkun uuden aiheen naputukselle. Tällä hetkellä, emmekä oikeastaan koskaan ole riidelleet muusta kuin hänen juomisistaan ja menemisistään, mutta eikai sellaista olekaan kuin TÄYSIN riidaton suhde?
 
jos sulla on lapsenvahti, làhde mukaan. en luokittelisi juopoksi tai muuten huonoksi,mutta hànellà on tarve huvitella ja paeta arkea. joskus miehillà on vaikeus ottaa vastuuta ja aikuistua. anna hànelle aikaa àlàkà hyvà ihminen kuuntele ainakaan tàssà vaiheessa kommentteja "jàtà se"
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hänen mielestään jos hän jättää baarissakäymiset niin keksin sitten jonkun uuden aiheen naputukselle. Tällä hetkellä, emmekä oikeastaan koskaan ole riidelleet muusta kuin hänen juomisistaan ja menemisistään, mutta eikai sellaista olekaan kuin TÄYSIN riidaton suhde?
ei, mutta yleensä ne kinat lienee pitkissä parisuhteissa muotoa "hemmetti kun puristit hammastahnaa väärin"... Tai sitten jotain yksittäisiä tilanneriitoja, mitkä menee ohi kun on sovittu. Ei ole normaalia tapella alkoholin käytöstä, se jo viittaa siihen että aihe on ongelma
 
No jos olisi minun mies, niin olisi taatusti ex-mies.
Mitä itse olet mieltä, onko oikein että lapsillasi on isä joka juoksee ryyppäämässä vähintään kerran viikossa? Onko hän mielestäsi sopiva roolimalli lapsille? Asialle varmasti kannattaisi tehdä jotain.
 
Tuo on kyllä paljon. Taloudellisesti tekee ison loven lompakkoon käydä ravintolassa juhlimassa molempina iltoina viikonloppuisin, saati, että siihen menee toisen vanhemman koko vapaa-aika (mies tuskin on aamuisin lasten herätessä heitä hoitamassa tai läsnä siinä arjessa) toisen vanhemman kantaessa yksin kaiken vastuun.

Tuossa ei voi perhe eikä parisuhde kummoisesti pidemmän päälle.
 
ap
Meillä menee mielestäni muuten hyvin, mutta tosiaan tuo baarissa käyminen ahdistaa minua ihan älyttömästi, mutta en "uskalla" tai osaa erotkaan kun muita riidan aiheita ei ole.
 

Yhteistyössä