mitä mieltä olet tästä haalarista?

• Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minusta tosi kiva ja erityisesti tykkään siitä, ettei ole mikään ylileveä vauvamalli, vaan ihan normaalia mallia. Minustakin tosin tuo ruskea-oranssi on nätimpi kuin tummansininen. Hintakaan ei minusta ole mikään hirveä.

En tunne ainuttakaan 2,5- vuotiasta jolle ei 98 senttinen haalari olisi liian iso vielä. Useamman nelivuotiaan tiedän, jotka käyttävät tuota kokoa.

her
Musta toi olis ihan kiva haalari pojalle, itse tuskittelin, kun olisin tytölle halunnut sen ruskea-oranssin, mutta koot loppuu tuohon 98.. Reimalla ei nyt oikein nuo isojen kuosit iske, tuo oli ainoa mistä tykkäsin sen kukkakuvion lisäksi.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";24423320]

En tunne ainuttakaan 2,5- vuotiasta jolle ei 98 senttinen haalari olisi liian iso vielä. Useamman nelivuotiaan tiedän, jotka käyttävät tuota kokoa.[/QUOTE]
Joo no ei taida ihan hirveästi olla tuota kokoa käyttäviä 2,5-vuotiaita. Mun poikani oli 2-vuotisneuvolassa 90,6 cm, ja nyt 2 v. 3 kk ikäisenä tosiaan 95 cm. 3 kk päästä olisi juurikin sen 98 cm pitkä, jos kasvaa sentin kuussa. Tosin poika kasvoi tässä kesällä 2 kk aikana 3 cm eli 1,5 cm kuussa.

Poika on päiväkodissa kaikkia ikäisiään ja 3-vuotiaitakin pidempi, mutta tiedän samankokoisia ja pidempiäkin lapsia. Kaverin poika on 2 v. 10 kk ja käyttää 104 cm vaatteita, pituutta taitaa olla noin 102 cm.

Poikani pituusennuste on 186,5 cm , eli eiköhän kaikki tuon kokoiset tai pidemmät miehet ole olleet pitkiä jo kaksivuotiainakin. Iso poika tulee mun pojasta. :heart:

pihi
Aivan joo. Mietin vaan, kun omani on nyt 3,5 ja vaatteet ovat kokoa 116. Viime vuonna 104 haalari ei meidän "pikkumiehelle" mennyt, mutta olihan tuo silloin sitten jo likeemmäs 3 ja on tosiaan ikäisiään pidempi... Mä aina unohdan, että noi mun lapset on jättiläisiä :)

Yhteistyössä