Ehkä siitä tulee vielä yhtä suosittu kuin Jesus katolisissa maissa. Tapiokin korvakuulolta nousussa?
Non compos mentis 10.10.2010 #26 Ehkä siitä tulee vielä yhtä suosittu kuin Jesus katolisissa maissa. Tapiokin korvakuulolta nousussa?
"heppuli" 10.10.2010 #27 kuopuksen kerhokaveri on ukko...pieni,kiharapäinen ja ujo poika...en tie,mut jotenki ei iske!
Yainaba 10.10.2010 #30 Menee hyvin sellasessa ekoperheessä missä kannatetaan vanhoja suomalaisia nimiä. Mä en laittais omalle nimeks mutta silti olen jokaista poikaani joskus puhutellut "kuulehan ukko pieni...."
Menee hyvin sellasessa ekoperheessä missä kannatetaan vanhoja suomalaisia nimiä. Mä en laittais omalle nimeks mutta silti olen jokaista poikaani joskus puhutellut "kuulehan ukko pieni...."
Tapiontytär 10.10.2010 #31 Ukko on kiva, oli meillä harkinnassa juniorille, mutta yksi vanha jumalnimi sai riittää (pojan nimessä siis Tapio)
Ukko on kiva, oli meillä harkinnassa juniorille, mutta yksi vanha jumalnimi sai riittää (pojan nimessä siis Tapio)