Mitä mieltä näistä tisseistä? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Tissi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25934488]Ap itse sanoo olevansa lihava ja että ilman liivejä rinnat roikkuvat. Miksi muut naiset yrittää kieltää asian? On nuo ihan peruskauniit tissit, mutta näkee että ap on aikas lihava ja ilman liivejä nuo roikkuu. Fakta.[/QUOTE]

Mitä siitä jos roikkuu? Ei se miehiä haittaa. Ja tuosta ei kyllä painoa näe, itse olen hyvin hoikka ja en olisi uskonut ap:ta lihavaksi. Kauniit rinnat. Itsellä myös tosi isot rinnat(ne geenit ne geenit) ja melkoista kateutta saan aika usein osakseni. Bileissä aina alkaa tappelu, jossa jonkun vaimo alkaa riitelemään: Sä katoit ***** rintoja, ihan varmana vahtasit. Aika huono itsetunto joillakin.
 
"vieras"
Palstan totuus: Mies joka pitää naisesta, jolla hyvin pienet rinnat ja ei persettäkään, on piilohomo. Tosimies(hetero) pitää naisen näköisestä naisesta, eli naisesta, jolla on isot tissit ja muodokas peba
 
Sanoisin
[QUOTE="vieras";25934544]Palstan totuus: Mies joka pitää naisesta, jolla hyvin pienet rinnat ja ei persettäkään, on piilohomo. Tosimies(hetero) pitää naisen näköisestä naisesta, eli naisesta, jolla on isot tissit ja muodokas peba[/QUOTE]
Ennemminkin että pedofiili se on.
 
"vieras"
Nätit rinnat, eivätkä mielestäni ole mitenkään rupsahtaneet :O Eikä 36v. ole mikään ikäloppu(ap:n ikä) vaan nainen parhaassa iässä. Tepadj, kun sinä aikanaan vanhenet, vaihtaako miehesi sinut nuorempaan, koska olet "rupsahtanut" ? :O
 
Ihan liian isot, raskaus-ajan ja synnytyksen jälkeen minulla oli tuon kokoiset jos ei isommat ja oli tuskaa, tiellä olivat, puristivat, hikosivat, kaksi läskipalloa.... B/C-kuppi on juuri sopiva, valitettavasti imetyksen jälkeen jäi AAAAAAA
 
[QUOTE="vieras";25934686]Nätit rinnat, eivätkä mielestäni ole mitenkään rupsahtaneet :O Eikä 36v. ole mikään ikäloppu(ap:n ikä) vaan nainen parhaassa iässä. Tepadj, kun sinä aikanaan vanhenet, vaihtaako miehesi sinut nuorempaan, koska olet "rupsahtanut" ? :O[/QUOTE]
Oon jo valmiiksi 9v nuorempi.
 
"vieras"
Noi ois kivat jos ne ois pakarat :)

Vähän vakavammin: hirmu isot, en kyllä haluis samanlaisia mutta ns. keskivertomiehet varmaan tosiaan tykkää. Naisena en juuri tsekkaile muiden rintoja, se on se kokonaisuus jota katson - naisessakin. Noi on kyllä tosin niin isot että väkisinkin kiinnittäis varmaan huomion :p
 
[QUOTE="wendy";25934814]Olenko mä ainoa, jonka mielestä noiden välissä on kamalan suuri rako? siis ihan rintalastaa pitkin menevää ihoa sentin tai parin matkalta.[/QUOTE]

No näkeehän sen silmälläkin että siinä on rako!

Ihan normitissit, vähän isohkot ja roikkuvat (kuten ap itse totesikin).

Mutta mitä väliä sillä on? Hekuman hetkellä nuokin saisi multa sellaista kyytiä että oksat pois! :)

Se on niin alle kolmekymppistä haukkua tissejä. Veikkaan että kukaan ei ole häipynyt ap:n sängystä huomattuaan hänen tissinsä.

Aivan sama minkälaiset tissit kenelläkin on jos muuten on miellyttävä.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
jhg
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25938130:
No näkeehän sen silmälläkin että siinä on rako!

Ihan normitissit, vähän isohkot ja roikkuvat (kuten ap itse totesikin).

Mutta mitä väliä sillä on? Hekuman hetkellä nuokin saisi multa sellaista kyytiä että oksat pois! :)

Se on niin alle kolmekymppistä haukkua tissejä. Veikkaan että kukaan ei ole häipynyt ap:n sängystä huomattuaan hänen tissinsä.

Aivan sama minkälaiset tissit kenelläkin on jos muuten on miellyttävä.
Tää on varmaan eka kerta kun peesaan sua, mutta siis peesaan. Paitsi että mä en antaisi ap:lle kyytiä, kun en naisista ole kiinnostunut...:D
 
Aikuisen naisen normaalit rinnat.
Olkain painuu ikävän näköisesti hartiaan -> liivien koko väärä kun olkaimien ei pitäisi kannatella rintoja vaan liivien itse (eli oikea ympärysmitta!), käy liiviliikkeessä ja pyydä myyjältä apua :)
 
"höh"
pien tissiset varmaa vaihtais mielellään....
:D
Tämä on kyllä jännä urbaanilegenda, että pienitissinen aina haluaisi isot rinnat.

Itse olen kohtuullisen pienitissinen (b tai a-kuppi) ja en tosiaan vaihtaisi isompaan, monestakin syystä. Sekä esteettisistä (isot rinnat hoikalla ei näytä välttämättä kovin tasapainoiselta, vaatteet ei istu) että funktionaalisista (hölskyvät ja painavat, selkä-ja niskasärkyjä).

Ja aivan se ja sama, tykkäävätkö miehet vai ei, minä en tykkää.
 

Yhteistyössä