Mitä mieltä näistä tisseistä? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja Tissi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Mies";25934072]No ei kyllä. Eivät kaikki pidä läskeistä, joilla riippuvat jättitissit.[/QUOTE]

Sinä mikään mies ole, vaan katkera lauta tai piilohintti, jos laihaa ja lautaa naista ihailet. Tuosta ei voi päätellä ap:n painoa, ja miestä ei haittaa jos rinnat roikkuu. Hienot tissit on.
 
Elli Karamelli
[QUOTE="Tissit";25934034]Joo, tiedän olevani läski. Ja totta, tissini todellakin riippuvat. [/QUOTE]


No, et todellakaan ole mikään läski; kauniit rinnat.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko
"vieras"
Ystäväni, hoikka, ja laiha ja ihan rinnaton, leikkautti silikonit. Sai niin kauheita kommentteja. Kuulemma hänen miehensä oli pedofiili, kun meni hänen kanssaan naimisiin. Sairas maailma.
 
"Tissit"
[QUOTE="vieras";25934121]Tuo sammakkoperspektiivistä otettu kuva ei nyt oikein anna oikeaa kuvaa eikä imartelekkaan rintojasi. Jos kuva olisi suoraan edestäpäin niin olisi helpompi arvioida.[/QUOTE]

Oli hankalaa itse ottaa kuva, jossa ei näy muuta kuin tissit =)
 
"vieras"
Ap itse sanoo olevansa lihava ja että ilman liivejä rinnat roikkuvat. Miksi muut naiset yrittää kieltää asian? On nuo ihan peruskauniit tissit, mutta näkee että ap on aikas lihava ja ilman liivejä nuo roikkuu. Fakta.
 
"vieras"
Ei se tykkää tollasista epäkiinteistä lolloista
Oletko ihan varma? Tulipa vaan mieleen kaveri, jolla pienet tissit ja aina sanoi, että mun mies vihaa isoja lollorintoja tms. No, mun toisella kaverilla on tuollaiset ap:n kaltaiset rinnat ja kävipä niin, että kerran baarissa tämä mies näki tämän toisen kamuni ja sanoi, että aina kuolannut tämän isorintaisen rintoja. Lähetteli tekstareita jne. Ja vaimo vakuutteli, että kyllä mun mies pitää vaan mun pienistä rinnoista, se vihaa niin paljon isoja rintoja. Noh, totuus oli toinen. En sano, että teillä olisi näin. BTW, ei nuo minusta nyt niin kauhean epäkiinteiltä näytä, luonnollisilta, silkkarit on juuri siitä hirveät, kun ne ovat luonnottoman näköiset pallot.


B-kuppi
 

Yhteistyössä