"Tissit"
[QUOTE="Mies";25934072]No ei kyllä. Eivät kaikki pidä läskeistä, joilla riippuvat jättitissit.[/QUOTE]
Ei niin, riittää, että oma mies pitää =)
Ei niin, riittää, että oma mies pitää =)
Ei uskaltanut kehuaMies kurkkas tossa ja sano "hyi saatana". Ainaki sen mielipide tuli selväks
No, kyllä ne ihan kiinni mun kropassa on =)Alkuperäinen kirjoittaja ej pidä;25934390:Ihan hirrrrrrrveen rumat ja ja oudot pollukat jotka on ihan kuin irrallaan.
Täytyy mun silti myöntää, että ihan kauniit. Ja aina sata kertaa paremmat, kuin tekorinnat. Ihan pieniä ja kiinteitä ei saa työnnettyä tuollatavalla ylöspäin.Totta, olen lihava.
Oletko ihan varma? Tulipa vaan mieleen kaveri, jolla pienet tissit ja aina sanoi, että mun mies vihaa isoja lollorintoja tms. No, mun toisella kaverilla on tuollaiset ap:n kaltaiset rinnat ja kävipä niin, että kerran baarissa tämä mies näki tämän toisen kamuni ja sanoi, että aina kuolannut tämän isorintaisen rintoja. Lähetteli tekstareita jne. Ja vaimo vakuutteli, että kyllä mun mies pitää vaan mun pienistä rinnoista, se vihaa niin paljon isoja rintoja. Noh, totuus oli toinen. En sano, että teillä olisi näin. BTW, ei nuo minusta nyt niin kauhean epäkiinteiltä näytä, luonnollisilta, silkkarit on juuri siitä hirveät, kun ne ovat luonnottoman näköiset pallot.Ei se tykkää tollasista epäkiinteistä lolloista