Y
Ylläpidetty?
Vieras
Onko tällä palstalla ketään muita naisia jotka ei halua mennä töihin ja tykkää, että mies maksaa kaiken. Entä mitä miehet ajattelee tästä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koiperhonen-85:Olen ollut mielenterveysongelmien vuoksi kotona lähes vuoden. Mieheni on saanut tehdä töitä niska limassa. Olisin niin mieluusti tehnyt töitä... Mieluummin olisin tehnyt vaikka välillä vuorokauden ympäri, kuin kärsinyt kamalasta masennuksesta. Viikkoon en päässyt sohvalta ylös erään masennusjakson aikana. Toisinaan manian takia on kuin olisi muurahaisia pää täynnä ympäri vuorokauden. Koulu jäi kesken, töihin en kyvennyt. Maniassa kyllä touhuan, mutta keskittymiskyky ja järjenkäyttö tulee vähän viiveellä. Aikaan saa kyllä, mutta tulos ei välttämättä ole kovin toivottu. Maniassa saan aikaisiksi todella paljonkin tuhoa, jos niikseen. Joo, olen hullu ja pyysin välillä, että pääsisin mielisairaalaan, mutta mieheni ei siihen suostunut.
Helppo se on mieheni vittuilla, kuinka loisin. Helppo se on mieheni haukkua, kuinka en tee mitään ja "aijon varmaan tähän jäädäkkin pillu paljaana makaamaan joka aamu kun hän lähtee töihin" (olen kuntouttanut itseäni ja nyt olen valmis töihin, joten en aijo todellakaan niin tehdä!!)
Helppo se on muiden haukkua, kuinka elän helppoa elämää ja miehen kukkarolla. Annoin miehelleni tilaisuuden lähteä. Olen yrittänyt erota vaikka kuinka monta kertaa. Hän ei suostu eroon tästä tilanteestakaan (jota en ole tahallani aiheuttanut, vaikka niin luulisi) huolimatta. Olen pahoillani, että sairastuin.
Älkää vittu moralisoiko kaikkia työttömiä tai ns. "työtävieroksuvia ja yhteiskunnan loisia", jos teillä ei ole 110% varmuutta siitä, miksi se ihminen ei ole töissä. Monet ovat sairaita tai eivät vain saa töitä. Monet heistä olisivat töissä, jos pääsisivät. Monet pitkäaikaissairaat olisivat niin vitun paljon mielummin töissä, kuin eläisivät 24/7 sairautensa oireiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja allaliini:Tämä tilanne on tietysti väliaikainen, koska aijon mennä hyviin töihin vamistuttuani. En jaksa odottaa että saan oman toimistoni, jossa voin istua uusi armanin jakkupuku päälläni ja kastella viherkasvejani.