Kyllä mun miehellä on oikeus ajatella lapsiaan ihan millon haluaa ja niin paljon kuin haluaa ja saa sen tehdä ääneenkin ajasta tai tilanteesta riippumatta.
Niin minäkinJust olin tulossa tätä kirjoittamaan.
No kyllä mies muisteli jonkin verran ääneen, esim.että jossain synnytyksessä kesti niin kauan, että lähti tekemään autoremppaa sillä välin. Ilmaisin toiveeni että tästä synnytyksestä ei karata kesken kaiken. Mittoja vertailtu ja kaikkea muuta mikä liittyy lapsiin jne. Mutta siis eksästä en taho kuulla, enkä puhua. Enkä ois synnytyksessä halunnut kuulla mistään mitään. Onneksi mies ei juuri siel puhunu.Eli esim. "kun meidän Lissu syntyi niin..." ei siis ole hyväksyttävää.
Hassua että äideille tämä sallitaan muuta iseille ei.
Tuskin ap:n mies on kuitenkaan mennyt sanomaan että "kyllä Marja silloin ponnisti paremmin kuin sinä".
Tämän ymmärrän, siis toiveen ettei exästä puhuta. Mutta toivon ettei kukaan kiellä puhumasta lapsen syntymästä.No kyllä mies muisteli jonkin verran ääneen, esim.että jossain synnytyksessä kesti niin kauan, että lähti tekemään autoremppaa sillä välin. Ilmaisin toiveeni että tästä synnytyksestä ei karata kesken kaiken. Mittoja vertailtu ja kaikkea muuta mikä liittyy lapsiin jne. Mutta siis eksästä en taho kuulla, enkä puhua. Enkä ois synnytyksessä halunnut kuulla mistään mitään. Onneksi mies ei juuri siel puhunu.
Oletko ollut raskaana, synnyttänyt? Voin kertoa, että siinä ei välttis oo ihan oma ittensä moneltakaan osin. Perheaiheinen palsta ja tuntuu olevan vaikea edes perheellisten naisten tajuta, että sielunelämä voi olla hyvin värikästä hormonimyrskyissä?Alkuperäinen kirjoittaja no hä?;29489145:Siis eikö astron ja datan rakkaus olekaan varmalla pohjalla, kun astron pitää olla mustasukkainen?
No kyllä sä vähän vammaiselta vaikutat.Täällä aina niin katsotaan pahaksi ihmisten tunteet.. Minä ainakin olisin ihan helvetin loukkaantunut. Vaikkakaan e mies sitä varmasti niin tarkoittanut miten ap sen otti. En usko, että kukaan tuossa tilanteessa haluaa loukata toista.
Meitä on vaan niin erilaisia ihmisiä. Jos minun mies olisi edes maininnut ex:än synnytyksen minulle olisi helvetti ollut irti! Tekeekö se minusta pahan/huonon ihmisen? Ei! Jotkut on tunteikkaampia kun toiset, jotku on mustasukasempia kun toiset..meitä on ..
Yrtitetään ymmärtää
Olen, useamman kerran.Oletko ollut raskaana, synnyttänyt? Voin kertoa, että siinä ei välttis oo ihan oma ittensä moneltakaan osin. Perheaiheinen palsta ja tuntuu olevan vaikea edes perheellisten naisten tajuta, että sielunelämä voi olla hyvin värikästä hormonimyrskyissä?
Niin kuin isä ei saisi tuntea vahvasti kun lapsi syntyy. Ainoastaan arvon prisessa oikeus.Hieman eri asia. Äiti tekee kuitenkin fyysisen työn ja kantaa hormonimyrskyt.