mitä mieltä miehestä, joka 30, mutta kysytään paperit, kun ostaa tupakkaa?

  • Viestiketjun aloittaja tykkään
  • Ensimmäinen viesti
kyllähän se hauskalta kuulostaa ja ei mitenkään mahdoton tilanne. Mä menin kuukausi sitten ostamaan mäyräkoiraa cittarista niin tuijotti mua monta kertaa se kassa. mä sit kysyin et mitä hän miettii niin sanoi pohtivansa kysyykö paperit vai ei. Mä sit tuumasin hälle, että kysy vaan jos haluat et mä oon vasta piirua vaille 30v :D

ei se sit kysyny, mutta sanoi, että linja on tiukentunu huomattavasti viime aikoina.
 
Minä kun täytin 27-v niin saman päivän aikana kysyttiin kolme kertaa papereita. ensin kitkalla kun ostin tupakkaa sitten kun mentiin ravintolaan (ei edes ollut papruja mukana vaan oli tyttären hieno vaaleanpunainen lompakko vain mukana missä oli rahat) piti soittaa kyyti hakemaan ja hakea paprut mukaan ja sitten ravintolassa kysyttiin kun tilasin juomaa :D
 
samoin kun menin pelko polille odottaessani nuorinta (olin 30-v) ja odottelin kätilöä. Kätilö tuli ja pyysi minua kertomaan itsestäni kun hänellä ei ollut papereita mukanaan (olin samana päivänä päässyt kotiin osastolta joten paprei oli vielä osastolla).
Kun kerroin että pelkään ponnistusta niin hän kysyi mikä siinä pelottaa kun et edes tiedä millaista koko synnytys on. No sanoin tietäväni kun olen synnyttänyt kolme lasta. Hän oli ihan ihmeissään ja kysyi minkä ikäinen olen. Kun sanoin että 30-v hän ei meinannut millään uskoa. Sanoi että kun näki minut odotusaulassa luuli että olen joku 18-v ensi lastaan odottava :D
 
luulen että mun mieheltä voidaan tulla 30v kysyy. nyt välillä kysytään. On 24v
Se musta vaikuttaa tosi paljon siihen kysymiseen kuinka paljon kasvaa karvaa naamassa. Esim mun miehellä vaan pikkusen viiksiä ja partaa. mutta joltain karvanaamalta jolla posket täynnä sänkeä näyttää vanhemmalta.

Mun mies ei kuitenkaan oo hontelo,ikä karvaton,eikä piipittävä ääni =)

ai tässä puhuttiin tupakasta,eikä alkosta..no ei tupakasta oo taidettu kysyä
 
Oltiin miehen kanssa menossa laivalle ja terminaalissa osa porukastamme erkani meistä. Tuumasin sitten miehelle, että ne varmaan meni tonne yläkertaan ja lähdin sinne suuntaan. Eräs rappusilla istuva nainen huomasi aikeeni ja tuumasi minulle, että "siellä on ravintola mutta sinne on ikäraja".

Kuinkahan korkea ikäraja sinne mahtoi olla, kun minulla on ikää 33v. :D
 
Olen minäkin kysynyt papereita 3kymppisiltä :ashamed: Toisista vaan on vaikea sanoa onko he tosi nuoria vai jo vanhempia. Ja jos ravintolaan tulee porukka jossa osa on nuoren näköisiä ja osa jo niitä tod.näk täyttäneitä, kysyn silti kaikilta paperit. Ja aina voi vedota siihen että haluaa katsella sitä passikuvaa ;)
 
Mäkin ajattelisin, että hyvin säilynyt.
Mun 28v. veljeltä kysyttiin papereita vähän aikaa sitten kun oli yhtä olutpulloa yrittänyt ostaa, itse en vois kyllä luulla häntä ainakaan alle parikymppiseks. :D
 

Yhteistyössä