Mitä mieltä lehtien ruokareseptitarjonnasta?

Mm. Pirkan, ja satunnaisesti monen muun lehden ruokasivujen lukijana mua on alkanut harmittaa niiden nykyiset ohjeet, kun kaikki on niin erikoisia sekoituksia, varsinkin itämaisia aineksia sotketaan vähän joka ruokaan. Ja se, että ainesosia on vähintään kymmenen!

Mihin ovat jääneet reilut suomalaiset (ja yleensäkin pohjoismaiset)yksinkertaiset ruoat? Sellaiset, joissa on vähän ainesosia, keitot näyttävät keitoilta (niissä pitää olla LIENTÄ), ja aineet ovat enimmäkseen kotimaasta saatavia tuttuja kasviksia ja lihaa/kalaa.

Pitääkö nykytrendien mukaan ruokien olla mahdollisimman kokeilevia ja eksoottisia? Olisi ilahduttavaa nähdä vaihteeksi ohjeita esim. silakkapihveille, läskisoosille, makkarakastikkeelle, uunipannarille ja kääretortulle? Ja lukuisille muille jotka nyt "painuvat unholaan"!

Mitä mieltä olette? Oletteko havainneet nykyiset reseptit hyviksi? Kelpaavatko ne lapsille ja miehelle? :$
 
Olen kanssasi samaa mieltä!!

Ja suunnilleen joka ohjeessa on paprikaa, kesäkurpitsaa, kaprista, oliivia yms. "epänormaalia". Tai sitten maustejutuista "nokare zxdrchdutlkepaplääplää-maustetta".. Onko jollain tälläisiä aina kaapissa? En mä ainakaan halua ostaa jotain erikois maustetahnapurkkia vain jonkun yhden ruuan takia.

Toki ne mistä ei pidä voi aina jättää pois mutta kun ohjetta lukee niin olisi kiva tietää, että mitä ainekset edes on..
 

Yhteistyössä