Mitä mieltä lasten pääkallovaatteista?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Poika sai joku aika sit yhen paidan lahjaksi ja siihen asti pidin niitä aika järkyttävinä, mutta nyt ne näyttävät aika söpöiltä. Kovassa käytössä on paitakin alkujärkytyksen jälkeen ollut :)
 
Salama McQueen
Noh. Mun kriittinen kanta ko. vaatteisiin on hieman löystynyt, alkuun en voinut niitä sietää lainkaan. Nyt ne joillain näyttää päällä ihan kivoilta, mutta omilleni en vielä hankkisi.. :whistle:
 
Annuska
Minä en tykkää vainajien osista, kuoleman symboleista, lasten yllä. Tosin myönnyin, että 11 v sai ostaa merirosvorätti -päähineen, jossa siis on jotain pääkallokuviota, ja se näyttää kyllä aika hauskalta pojan päässä.

Mutta silti hiukan tökkii.
 
Viime kesänä poika sanoi että ovat niin pelottavia ettei uskalla pitää,mutta vuodessa on mieli muuttunut nyt on pääkallo huivi ja kangas tossut ja ihan lemppareita on ja kyllä ne on ihan kivoja munkin mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Minä en tykkää vainajien osista, kuoleman symboleista, lasten yllä. Tosin myönnyin, että 11 v sai ostaa merirosvorätti -päähineen, jossa siis on jotain pääkallokuviota, ja se näyttää kyllä aika hauskalta pojan päässä.

Mutta silti hiukan tökkii.
Asian vierestä. Mitäs tykkäät lasten sotaleikeistä? Tai leluaseista?
Itse yhdistän ne enemmänkin tappamiseen ja vainajiin. Luuranko kun löytyy jokaisen meidän sisältämme =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Minä en tykkää vainajien osista, kuoleman symboleista, lasten yllä. Tosin myönnyin, että 11 v sai ostaa merirosvorätti -päähineen, jossa siis on jotain pääkallokuviota, ja se näyttää kyllä aika hauskalta pojan päässä.

Mutta silti hiukan tökkii.
No mulla on samanlainen reaktio esim. mylittlepony vaatteisiin. Mä en pidä koristelluista ja söpöstetyistä vaatteista. Eläin on eläin eikä "lelu". Samoin Bratzit tökkii mua koska mä en halua että mun tytöt käyttää minihameita ja napapaitoja.

Mutta koska nuo ei nää niissä mitään pahaa,niin mä en ala siirtämään omia ajatuksia niitten päähän. Jos joku miellyttää niin ok. Se on eri asia sitten kun aletaan käyttää jotain vaatetta siksi että sillä halutaan symbolisoida ja tuoda esiin jotain "pahaa" tietoisesti.
 
neljän pojan äiti
Meillä yksi pojista tykkää vallan mahdottomasti noista merirosvo jutuista. Ja toinen on puolestan aina päällä jotain urheilullista. Näin he tuovat jo pienestä pitäen esille omaa presoonallisuuttaan. Kiva asia minusta.
 
Aatelkaas että mahtaa harmittaa niitä ryhmiä jotka ovat noita pääkallo ja liekki-kuteita aiemmin käyttäneet näyttääkseen katu-uskottavilta. Just esim bikerit ja muu rock-väki...
Mulla ainakin hyytyi into mihinkään liekkikuvioon nähtyäni Vesa Keskisellä sellaisen paidan :x
Mutta tohon ap kysymykseen : omilla lapsilla ei ole pääkallovaatteita koska eivät ole pyytäneet niitä, jos pyytävät niin voin ostaakin.l
 
Annuska
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Minä en tykkää vainajien osista, kuoleman symboleista, lasten yllä. Tosin myönnyin, että 11 v sai ostaa merirosvorätti -päähineen, jossa siis on jotain pääkallokuviota, ja se näyttää kyllä aika hauskalta pojan päässä.

Mutta silti hiukan tökkii.
Asian vierestä. Mitäs tykkäät lasten sotaleikeistä? Tai leluaseista?
Itse yhdistän ne enemmänkin tappamiseen ja vainajiin. Luuranko kun löytyy jokaisen meidän sisältämme =)
Sotaleikit ja leluaseet on minusta ihan ok. Tässä vaiheessa kun poika on 11 v, ja töllöharrastukset uhkaavat, air soft ase on erityisen ok, koska saa pojan juoksemaan ulkona raittiissa ilmassa.

Uskon myös siihen, että sotaleikit kuuluvat ainakin poikien kehitykseen, ehkä myös tyttöjen.

En usko siihen, että pyssyllä leikkimällä oppii tappamaan, minusta se on kovin naiivi ajatus. Monet, jotka eivät ole käyneet armeijaa, ovat osanneet ihan hienosti tappaa, ja suurin osa armeijan käyneistä tai pyssyillä leikkineistä ei ole tappanut. Minäkin olen pitänyt leipäveistä monta kertaa kädessä, enkä ole vielä tappanut sillä ketään...

Ja edelleen esim. vauva pääkallotutissa tai pääkallobodissa puistattaa. Onhan se totta, että luuranko on jokaisessa ja sekin on totta, että kuoleman omia ollaan jokainen syntymästä lähtien, mutta niin raukkis olen, että haluan nähdä lapsen elämän enkä kuoleman alussa.

 
Annuska
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Minä en tykkää vainajien osista, kuoleman symboleista, lasten yllä. Tosin myönnyin, että 11 v sai ostaa merirosvorätti -päähineen, jossa siis on jotain pääkallokuviota, ja se näyttää kyllä aika hauskalta pojan päässä.

Mutta silti hiukan tökkii.
No mulla on samanlainen reaktio esim. mylittlepony vaatteisiin. Mä en pidä koristelluista ja söpöstetyistä vaatteista. Eläin on eläin eikä "lelu". Samoin Bratzit tökkii mua koska mä en halua että mun tytöt käyttää minihameita ja napapaitoja.

Mutta koska nuo ei nää niissä mitään pahaa,niin mä en ala siirtämään omia ajatuksia niitten päähän. Jos joku miellyttää niin ok. Se on eri asia sitten kun aletaan käyttää jotain vaatetta siksi että sillä halutaan symbolisoida ja tuoda esiin jotain "pahaa" tietoisesti.
Samaa mieltä Bratzeistä. Älyttömän rumia, seksistisiä, hutsahtavia, ja siirtävät minun mielestäni sellaisia arvoja, joita en halua tyttäreni pitävän tärkeinä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Noh. Mun kriittinen kanta ko. vaatteisiin on hieman löystynyt, alkuun en voinut niitä sietää lainkaan. Nyt ne joillain näyttää päällä ihan kivoilta, mutta omilleni en vielä hankkisi.. :whistle:
Mä tykkään ;) Kuten varmaan eilen huomasit puistossa..jätkällä oli pääkallopaita :D

Mutta sellattis pääkallorattaita en ostais, ne on jotenkin mauttomat :/ Liika on liikaa!
 
sleeping
En kyllä meidän pojille ole ostanut yhtään vaatetta, joissa ois pääkalloja yms. Joskus on vaikea löytää kaupasta enää yhtään vaatetta, joissa ei olisi jotain pääkalloja. Voi olla, että tulee kausi, jolloin meidänkin pojat niitä käyttää, mutta ei ainakaan vielä. :heart:
 

Yhteistyössä