mitä mieltä asiasta että tekee lapsia ettei tarvi mennä töihin?

• Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti
maria
Niin ja sitten kun on liuta lapsia eikä tavi mennä töihin niin voi vaan maata kotona ja lomailla :D
Mun mielestä tuo on ihan huippua!

Sulle :hug: ja :flower: Älä vaan TEE lapsia, että pääset töihin :whistle:

Oikeesti
tiedän yhden tuollaisen tapauksen. Törkeintä siinä on se, että hän pitää silti kiinni vakipaikastaan (vaikka on kaikille tehnyt selväksi, ettei sinne enää palaa), käy vaan kääntymässä työpaikalla äitiyslomien/hoitovapaiden välillä. Tätä on jatkunut jo 12 vuotta. Mahtaa sijaisella olla kivaa....

ap
Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Niin ja sitten kun on liuta lapsia eikä tavi mennä töihin niin voi vaan maata kotona ja lomailla :D
Mun mielestä tuo on ihan huippua!

Sulle :hug: ja :flower: Älä vaan TEE lapsia, että pääset töihin :whistle:
niin no,mulla on kaksi lasta ja olen ollut työelämässä ennen heitä ja niiden välissä. ikäeroo on 3v,eli pakko ei olisi ollut olla. ja taas menen kun lapsi on tarhaikäinen.

narri
Oletko varma ettei ole vitsi, minäkin olen vitsinä sanonut että niin kauan teen ettei tarvitse tulla töihin...vaikka todellisuudessa olen kyllä palaamassa parin vuoden päästä viimeistään...ja kaikki siis tietävät kyllä sen.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja narri:
Oletko varma ettei ole vitsi, minäkin olen vitsinä sanonut että niin kauan teen ettei tarvitse tulla töihin...vaikka todellisuudessa olen kyllä palaamassa parin vuoden päästä viimeistään...ja kaikki siis tietävät kyllä sen.
vitsi tai ei niin kyllä kaikenlaisia talaajia löytyy.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hönö:
mitäs naurat? mun ystävä on niin avoimesti ilmoittanut ja lapsia tullut kolmenvuoden välein.
no se ei ole sun asias!
so? oonko sanonut olevan. kysyin yleisellä tasolla mielipidettä tälläisestä asiasta kun ei muutakaan kiinnostavaa ollu.
jos et osaa kertoa mielipidettä ni jätäppä ketsu väliin.

äiti täälläkin
No herttinen sentään. Eipä tulisi aivan heti mieleen. Minulla sentään suurperhe ja töissä olen kyllä jatkuvasti ollut. Helpommalla pääsee töissä kuin kotona.

satu
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
No herttinen sentään. Eipä tulisi aivan heti mieleen. Minulla sentään suurperhe ja töissä olen kyllä jatkuvasti ollut. Helpommalla pääsee töissä kuin kotona.
varmasti. en mäkää niin paljoo halua kotona olla et tekisin lapsia ettei tarvi mennä töihin. mutta onhan niitä lusmuja.

nii
Alkuperäinen kirjoittaja ounou:
Siitä vaan "tehtailemaan" jos kuvittelee että lapset kasvattavat itse itsensä ja kelna tuilla voisi elää herroiksi,itse en sen vuoksi ainakaan lapsia hommaisi
katsos kun varmemmin saa rahaa kun on elätettäviä.
samaan kastiin kuuluu kun muutkin juopot pummit.

Onhan se ymmärretävää että pitää sen työpaikan äitiyslomalla saa sen 3kk (olikohan noin :/) palkan sekä koko ajalta lomat. Ja jossain vaiheessa ennen eläkeikää loppuu se lasten tulo kumminkin niin on sitten työpaikka minne palata. Mullakin on muutama tämmöinen työkaveri ja kyllähän sitä jupinaa aika ajoin kuuuluu, mutta kun heillä on siihen oikeus niin miksi ei? Mäkin voisin harkita tuota, mutta kun isäntä on ilmoittanut että lapsiluku on täynnä niin pakkohan se on töissä kärvistellä. Ei mulla ole töissä käyntiä mitään vastaan, mutta kun se ahdistaa koskaan ei vapiden jälkeen tiedä mitä uutta "kivaa" taas on keksitty ja kuka on nyt päässyt silmätikuksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hönö:
mitäs naurat? mun ystävä on niin avoimesti ilmoittanut ja lapsia tullut kolmenvuoden välein.
no se ei ole sun asias!
so? oonko sanonut olevan. kysyin yleisellä tasolla mielipidettä tälläisestä asiasta kun ei muutakaan kiinnostavaa ollu.
jos et osaa kertoa mielipidettä ni jätäppä ketsu väliin.
eiköhän mun mielipide ollut luettavissa tosta.eli aivan sama mitä muut tekee.SE EI KUULU MUILLE!!

Yhteistyössä