niin no,mulla on kaksi lasta ja olen ollut työelämässä ennen heitä ja niiden välissä. ikäeroo on 3v,eli pakko ei olisi ollut olla. ja taas menen kun lapsi on tarhaikäinen.Alkuperäinen kirjoittaja maria:Niin ja sitten kun on liuta lapsia eikä tavi mennä töihin niin voi vaan maata kotona ja lomailla
Mun mielestä tuo on ihan huippua!
Sulle :hug: ja :flower: Älä vaan TEE lapsia, että pääset töihin
no se ei ole sun asias!Alkuperäinen kirjoittaja hönö:mitäs naurat? mun ystävä on niin avoimesti ilmoittanut ja lapsia tullut kolmenvuoden välein.
vitsi tai ei niin kyllä kaikenlaisia talaajia löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja narri:Oletko varma ettei ole vitsi, minäkin olen vitsinä sanonut että niin kauan teen ettei tarvitse tulla töihin...vaikka todellisuudessa olen kyllä palaamassa parin vuoden päästä viimeistään...ja kaikki siis tietävät kyllä sen.
so? oonko sanonut olevan. kysyin yleisellä tasolla mielipidettä tälläisestä asiasta kun ei muutakaan kiinnostavaa ollu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no se ei ole sun asias!Alkuperäinen kirjoittaja hönö:mitäs naurat? mun ystävä on niin avoimesti ilmoittanut ja lapsia tullut kolmenvuoden välein.
varmasti. en mäkää niin paljoo halua kotona olla et tekisin lapsia ettei tarvi mennä töihin. mutta onhan niitä lusmuja.Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:No herttinen sentään. Eipä tulisi aivan heti mieleen. Minulla sentään suurperhe ja töissä olen kyllä jatkuvasti ollut. Helpommalla pääsee töissä kuin kotona.
katsos kun varmemmin saa rahaa kun on elätettäviä.Alkuperäinen kirjoittaja ounou:Siitä vaan "tehtailemaan" jos kuvittelee että lapset kasvattavat itse itsensä ja kelna tuilla voisi elää herroiksi,itse en sen vuoksi ainakaan lapsia hommaisi
eiköhän mun mielipide ollut luettavissa tosta.eli aivan sama mitä muut tekee.SE EI KUULU MUILLE!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:so? oonko sanonut olevan. kysyin yleisellä tasolla mielipidettä tälläisestä asiasta kun ei muutakaan kiinnostavaa ollu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no se ei ole sun asias!Alkuperäinen kirjoittaja hönö:mitäs naurat? mun ystävä on niin avoimesti ilmoittanut ja lapsia tullut kolmenvuoden välein.
jos et osaa kertoa mielipidettä ni jätäppä ketsu väliin.