mitä miehenne harrastavat? onko teidän lapsilla harrastuksia?

miehellä on arsenaali radio ohjattavia koptereita ja kilpa autoja (ammattilaismalleja)
oli ostanut pojalle kauko ohjattavan mersun :LOL: ja tuo 1,5v yrittää hirveesti ymmärtää siitä jotain,yleensä pitää ohjainta kädessä ja toisella kädellä työntää autoa eteenpäin :LOL:
 
Mies harrastaa ralliautojen rakentelua ja aika ajoin käy ajamassakin joitain ralleja. Poika harrastaa yleisurheilua ja judoa. Vanhin tyttö näyttelemistä ja maalaamista. Toinen tyttö partiota ja nuorin tyttö ei vielä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Me asutaan niin korvessa että on aina järjesteltävä lasten harrastuksiin kuljetukset, mutta hyvin on saatu organisoitua kaikki ja vapaa-aikaakin löytyy.
toi on hyvä juttu,me ollaan aika perhekeskeinen perhemalli ja ollaan yhessä niin paljon ku mahollista.
olis kiva löytää enemmän harrastuksia koko perheelle yhteiseksi harrastukseksi :D
 
Wide
Pelataan miehen kans sulkkista .
Mies soittelee bändissä ja mä ratsastan.(osa lapsista myös joskus)
Lasten kanssa uidaan ja luistellaan ja näin talvella ollaan lumisotaa :D
Kesällä pelataan futista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mun kanssa seksiä se harrastaa.
:LOL: hyvä ja kehittävä harrastus...
Todellakin, ja pitää parisuhteemmekin hyvässä jamassa :heart:
ja lisäksi pitää kuntoa yllä :kieh:
Sekä mies- että naiskuntoa :p Jos sen nimi olis Kunto niin nais Kuntoa :xmas:
 
Mama the Strange
Miestä ei ole.
Poika ei vielä kauheesti harrasta, on vielä alle 3 v. Yhdessä harrastetaan lukemista ja uimista.
Mä harrasta uimista, lukemista, näyttelemistä.
Aika riittää hyvin kun on organisaatiokykyä. Uimassa käyn aamupäivisin koulutuntien välissä, näytteleminen on osa koulunkäyntiä (siitä saa opintopisteitä) ja lukemista harrastan joka välissä, esim ruokaa laittaessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mun kanssa seksiä se harrastaa.
:LOL: hyvä ja kehittävä harrastus...
Todellakin, ja pitää parisuhteemmekin hyvässä jamassa :heart:
ja lisäksi pitää kuntoa yllä :kieh:
Sekä mies- että naiskuntoa :p Jos sen nimi olis Kunto niin nais Kuntoa :xmas:
ei juma,kesti hetken tajuu :heart: hehee :LOL:
 
Meilläkin mies soittelee sähkökitaraa, on soittanut jo ala-asteelta asti.. Lisäksi harrastaa merkkikohtaisesti autoja.

Tytöt ei oikeestaan harrasta vielä mitään, pulkkailua, ulkoilua yms. Olen tosin isomman ajatellut viedä muskariin, jos innoistuisi siittä kun ainakin isin kitarat ois kovassa käytössä :)
 

Yhteistyössä