mitä miehenne harrastavat? onko teidän lapsilla harrastuksia?

Meilla mies harrastaa lentamista, maratoneja, lenkkeilya, suunnistusta. Aina silloin kun tyoltaan ehtii.

Lapset meilla harrastavat musiikkia(kitara rummut, viulu), ratsastusta, kilpauintia, fudista, taekwondoa, kuvataidekerhoa. Tulikohan siina kaikki?

Mina harrastan Aplicossa kayntia, siis lahinna spinningia, body pumpia, evergreen jumppaa, step fita, koirien kanssa touhuilua, musiikkia(piano, saksofoni), ruoanlaittoa, lukemista. Harrastuksena voisi kai sanoa myos yhdistystoiminta (muutama eri)

Mun mies kelkkailee paljon näin talvisin. Itsekin osallistun kelkkailu- ja mökkeilyreissuille kun muksut ovat isänsä luona.
Vanhin muksuista laulaa, piirtää ja lukee, seuraava rakentelee pienoismalleja ja legojuttuja, kahdella nuorimmalla ei ole vielä ilmennyt kiinnostusta harrastuksiin.
Itse tykkään myös lukemisesta, ja silloin tällöin innostun suunnittelemaan/ompelemaan vaatteita.

Lisään vielä, että kai tämä palstailukin alkaa jo harrastuksesta käydä... :D

juups
Meillä suunnistaa koko perhe (minä olen vasta aloittelemassa), 1-vuotiaamme tosin on vasta hengessä mukana. :D Mutta siis mies on suunnistanut 5-vuotiaasta lähtien ja samassa iässä meidän kaksi vanhempaa lastamme ovat hinkuneet mukaan suunnistuskouluun.

Siinä sivussa tulee sitten lenkkeilyä, lihaskuntojumppaa, hiihtoa, luistelua, uintia jne. Mutta siis kyllä tuo suunnistus on se hallitseva juttu meidän perheessä.

Piika-äiti
Mies harrastaa säätä, säännöllistä liikuntaa (hiihto, lenkkeily, kävely), saunomista, lukemista ja päiväkirja.
Teinit rokkaa, larppaa, näyttelee, piirtää, harrastaa animea ja mangaa, lukee, valokuvaa, ampuu jouskalla, sähläävät, tekevät animaatioita pivotilla ja muilla ohjelmilla.
Taapero taapertaa, lukee kuvakirjoja, harrastaa vauvasanista ja satuja, sekä lampaiden ja kissojen hoitoa.
Minä harrastan lukemista, kirjoittamista, yleishyödyllistä yhdistystoimintaa, suppilovahveroita, leipomista ja lastenkulttuuria monissa muodoissa.

Aika paljon harrastamme myös perheilyä, eli vaan olemme yhdessä ja viihdymme.

aktiivimatkaaja
Harrastamme koko perheen voimin patikointia ulkomailla, tarkemmin sanottuna Espanjassa.
Lapset harrastavat monipuolisesti liikuntaa kotimaassa. Miehen kanssa teemme patikointilenkkejä varsinkin viikonloppuisin. Lomalla sitten yhdistämme tämän kaiken patikoimalla Espanjan luontoreittejä. Lapsetkin ovat innoissaan!
Apuna on muuten suomalaisten (!) tekemä upea kävelyreittiopas, joka löytyy netistä - siis ilmaiseksi:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Opas on upea. Kannattaa katsastaa kuvitusta, vaikkei patikointi varsinaisesti kiinnostaisikaan.

Talvella metsästys on ykkönen, sit kalastaa ja pelaa sulkkista ja hiihtää. Tänäänkin aamulla läksi metsälle, kävi päivällä syömässä, sit vein junnun sille seuraksi ja lähdin itse esikon kans hiihtämään, hain junnun ja äsken kävi 5 minsaa ja otti pelivermeet ja läksi sulkkikseen.

No, tätä ei enää kauaa kestä kun maaliskuun alusta alkaa koirien kiinnipitoaika ja tiettyjen eläinten metsästysaika niin sit rauhoittuu siltä osin seuraavaksi puoleksi vuodeksi.

Maalla kun ollaan niin koko perheen kanssa ajellaan pyörillä, hiihdetään, luistellaan, veneillään ja liikutaan luonnossa.

Mies kalastaa, hiihtää, ja lenkkeilee. Lisäksi sillä on aina joku rakennusprojekti menossa, viime viikolla sai valmiiksi kenkätelineen kodinhoitohuoneeseen, seuraavaksi tekee vauvalle hoitopöydän. Se on vielä vähän suunnittelun alla.
Tyttö käy pianotunneilla.

Meillä mies soittelee sähkökitaraa joko yksin tai ystävänsä kanssa(omia biisejään). Käy säännöllisesti salilla, sit vielä sillä on projektiauto jota laittelee ja nyt talvella laittaa moottoripyöräänsä. Tytöillä ei vielä mitään harrastuksia ole. Eikä itsellänikään tällä hetkellä, aikaisemmin kävin bailatinossa =)

meillä
mies harrastaa bändeilyä. Soittaa rumpuja ja laulaa. Ja sit harrastaa sählyä ja uppopalloa (musta hauskin urhelulajin nimi ikinä!!!)

poika 4v harrastaa uintia. Sit omalla pihalla hiihtoa ja luistelua äipän ja iskän kaa.
poika 1,5v harrastaa perheen kanssa ulkoilua.

minä harrastan bodyspinningiä ja bodypumppia. lukemista aina kun on aikaa. Ystävien kanssa juoruilua.

Yhteistyössä