mitä mä teen? Onko tämä kipu normaali? Hulluksi tulen

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Hei c' mon, Milannaa sattuu, vituttaa jne. Älkää nyt viitsikö tässäkin vittuilla ja haukkua, toinen on lähdössä SYNNYTTÄMÄÄN!
Vähän voisi olla tilannetajua?
Ei synnyttävän naisen tarvitsekaan ajatella järkevästi ja loogisesti, ja pakko vielä sanoa etten minäkään tienyt kuopusta synnyttämään lähtiessäni milloin on oikea aika, aika erilaisia kun voi raskaudet olla!

Paljon tsemppiä Milanna, kohta se loppuu ja vauva on sylissä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuu ja Wolt
voimia<3
mulla toka raskaudessa tuntui alaselässä supparit, luojan kiitos et tajusin lähtee ajoissa olisi muuten kotia syntynyt kun olen nopea synnyttäjä. En ollut koskaan kuullutkaan että synnytys voi alkaa selkäkivulla.
 
rops.
[QUOTE="Vieras";25766467]Ja sä oot joko tyhmä kun et osaa lukea " rivienvälistä" tai vaan tyyppi jonka on pakko tarttua jokaiseen pikku virheeseen.[/QUOTE]

Aivan oikein, saat itse päättää kumpi olen.
 
"trolli"
Tämähän se on oikea paikka kysellä kivuista. Huh miten naiivi tyyppi toi oikeasti on, vai esittääkö vain?
:headwall:

TÄMÄ ON JUURI OIKEA PAIKKA, missä muualla on satamäärin palstalaisia joista suurin osa on äitejä, synnyttäneitä??

Mulla on 3 lasta, 2 synnytystä, enkä kummassakaan tiennyt millon pitää mennä. :D

Ekassa maha oli koko ajan kipeä ja ihan kivikova, luulin että suppareissa olisi taukojakin. No, eipä ollut, vasta kun myöhemmin. Ja tuntuivat enemmän selässä.

Toisessa selkä oli niin pirun kipee koko raskauden ajan, että jos ei olisi käynnistetty niin vauva olisi varmaan syntynyt kotiin.


TSEMPPIÄ MILANNA! kohta se on ohi. :)
 

Yhteistyössä